Tinkamai pasirinkti ambasadoriai kalba už jūsų prekės ženklą. Tik savu, spalvingu, netikėtu ir vartotojams dažniausiai puikiai pažįstamu balsu.
Ambasadorystės programa prasideda nuo nuomonės formuotojų paieškos. Renkantis prekės ženklo ambasadorių, kone svarbiausiu rodikliu tampa prekės ženklo bei influencerio vertybių, vizijos ir balso tono suderinamumas. Išsirinkus ambasadorius, mes veikiame kaip jūsų prekių ženklo atstovas viso derybų ir komunikacijos starto metu. Prasidėjus bendradarbiavimui, darbus tęsiame ir toliau – kas mėnesį tobuliname komunikacijos gaires, matuojame rezultatus, teikiame abipusį grįžtamąjį ryšį ir padedame kurti artimą, bet profesionalų santykį tarp prekės ženklo ir ambasadoriaus.
Ilgametė darbo su nuomonės formuotojais patirtis leido ne tik geriau pamatyti prekių ženklų poreikius, bet ir iš arčiau pažinti influencerių kultūrą. Suprasdami, su kokiais iššūkiais susiduria prekės ženklai ir nuomonės formuotojai, prekių ženklams ir influenceriams padedame kalbėti viena kalba.