Jų daug, jie skirtingi, tačiau visi transliuoja tą pačią žinutę – jie nuoširdžiai renkasi „Lidl“.
Kartu su savo ilgalaikiu klientu „Lidl Lietuva“ jau eilę metų vykdome, ko gero, didžiausią prekių ženklo ambasadorių programą Lietuvoje. Mūsų misija – kurti bendruomenę, puoselėti kiekvieno ambasadoriaus unikalumą bei stiprybes ir užtikrinti, kad viskas vyktų maksimaliai sklandžiai bei rezultatyviai.
Puoselėti kiekvieno ambasadoriaus stiprybes ir leisti kurti taip, kaip jam atrodo tinkamiausia prieš save ir savo sekėjus – toks yra sėkmingos „Lidl“ ambasadorių programos receptas.
„Lidl“ ambasadoriai kiekvieną mėnesį skirtingais formatais ir kanalais skleidžia žinią apie savo mylimą prekybos tinklą ir turi laisvę patys spręsti bei siūlyti, ką ir kaip jie nori pristatyti.
Ambasadoriai ne tik reguliariai pristato „Lidl“ produktus ir paslaugas, jie prisideda ir prie išskirtinių produktų kūrimo, padeda formuoti prekių ženklo ir „Lidl“ darbdavio įvaizdį bei jungiasi prie tvarumo ir kitų svarbių prekybos tinklo socialinių iniciatyvų sklaidos.
Šiandien „Lidl Lietuva“ ambasadorių komandą sudaro būrys mikro, makro ir mega nuomonės formuotojų, tarp kurių – didžiausi Lietuvos influenceriai, pramogų pasaulio žvaigždės, populiariausi šalies komikai, maisto tinklaraštininkės ir talentingi pramoginio turinio kūrėjai.
Ambasadorių programa ne tik tapo svarbiu „Lidl Lietuva“ žinomumo didinimo elementu, tačiau ir sukūrė didelę bei lojalią prekių ženklo fanų bendruomenę socialinėje erdvėje.
Kūrybos laisve ir abipusiu pasitikėjimu grįstas santykis „Lidl“ ambasadorių programai leido tapti sektinu pavyzdžiu kitiems prekių ženklams, o „Lidl Lietuva“ greitai pelnė vieno geidžiamiausių reklamos užsakovų titulą nuomonės formuotojų gretose.