EN
Klientas
Alma littera
Prekės ženklas
Kakė Makė
Kategorija
Pardavimų skatinimas
Influenceriai
4
Turinio vienetai
268
Šalys
LT
Pasiekiamumas
519 K
Parodymai
5.8 M
Įsitraukimo rodiklis
1,3%
CPM
4,98
CPE
1,22
CPC
1,8
Tikslas

Kas gi nepažįsta „Kakės Makės“? Populiariausiai mergaitei ieškojome bičiulių ilgalaikei draugystei, kurie kartu leistųsi į nuotykius, o vėliau apie tai garsiai papasakotų ir kitiems.

Sprendimas

Ieškodami turinio kūrėjų, kurie su „Kake Make“ dirbtų ilgalaikiškai, pirmiausia turėjome geriau pažinti patį personažą. Siekėme, kad būsimų ambasadorių komunikacija atspindėtų „Kakės Makės“ smalsumą, žaismingumą, drąsą bei glaudų ryšį su auditorija. Taip atradome keturias nuomonės formuotojas, kurių turinys, vertybės bei plėtojamos temos atitiko „Kakės Makės“ charakterį.

Gyvenimas šiam personažui nuolat mesteli kokių nors išdaigų, tad norėdami atspindėti šią dinamiką kiekvieno mėnesio komunikaciją darėme vis kitokią. Mainėsi keturios ambasadorės, keitėsi jų turinio vienetai, žinučių pastiprinimui įtraukdavome ir papildomus influencerius bei dovanojome „Kakės Makės“ dovanas.

„Kakės Makės“ pasauliui keičiantis, augo ir ambasadorių programa. Vaikiškų knygučių komunikaciją vėliau papildė pliušiniai žaislai, „Kakės Makės“ užduočių rinkiniai „Monstropedijos“ bei personažų apsilankymai turinio kūrėjų namuose. Ambasadorių šeimos dalinosi savo laisvalaikiu, skaitomomis knygomis ir išmoktomis pamokomis, pavyzdžiui, kaip vaikučiai mokosi gaminti iš „Kakės Makės“ receptų knygos. „Kakė Makė“ tapo neatsiejama nuomonės formuotojų gyvenimo, o labiausiai, jų mažųjų laisvalaikio dalimi.

Rezultatas

Kakės Makės“ personažas yra begalo mylimas tiek vaikų, tiek suaugusių, tad tokia emocija visos ambasadorystės metu dalinosi ir nuomonės formuotojai. Šios draugystės laikotarpiu buvo sukurta daug autentiško turinio ir pristatyta ne viena unikalaus „Kakės Makės“ pasaulio naujiena. Auditorija šią komunikaciją ir naujus „Kakės Makės“ draugus vertino labai palankiai, nes sekėjų įsitraukimas per visą ambasadorystės laikotarpį nemažėjo.

Nuomonės formuotojų komunikacija sulaukė ir ekspertų pripažinimo – naujos knygelės ir užduočių rinkinio „Kakė Makė ir baisi neteisybė“ pristatymas pelnė „Password 2021“ apdovanojimą už efektyviausią mažo biudžeto pardavimų skatinimo rinkodaros kampaniją.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite