EN

Kaip prekių ženklui kurti ir puoselėti santykius su influenceriais?

Per pastaruosius keletą metų, intensyviai dirbdami su nuomonės formuotojais, prekės ženklai išmoko labai daug – ne tik kokybiškai atsirinkti influencerius, bet ir efektyviai su jais dirbti. Vis daugiau dėmesio jie skyrė komunikacijos gairėms, griežtoms nekonkuravimo sąlygoms, pradėjo rimčiau žiūrėti į reklamos žymėjimą ir dar eilę dalykų. 

Rodos, išmoko viską, kad partnerystės būtų sėkmingos, tačiau pamiršo vieną labai svarbų dalyką – santykį.

Šiame 12 minučių trukmės pranešime agentūros įkūrėja Laura Aleksandravičė dalinasi svarbiausiomis pamokomis apie influencerių efektyvumo rodiklius, sekėjų auditorijos pažinimą ir netikrų sekėjų medžioklę bei praktiniais agentūros klientų pavyzdžiais iliustruoja, kaip svarbu kurti partnerišką santykį tarp prekės ženklo ir influencerio.

Kaip ir visose reklamos priemonėse – skaičiai, procesai ir strategijos yra labai svarbūs, bet kmingos partnerystės pagrindas yra santykis.

Lauros Aleksandravičės pranešimas „Influencerių marketingas: kaip nepamiršti svarbiausio?“ „Full Digital 2019“ konferencijoje:

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite