Efektyviausias naujo produkto ar paslaugos pristatymas – tas, kuriame norisi sudalyvauti. Dažniausiai renginiais yra siekiama pristatyti naują produktą ar paslaugą, tačiau būtent nuomonės formuotojai šį reklamos formatą paverčia universaliai efektyviu. Organizuodami renginius nuomonės formuotojams didinate žinomumą, stiprinate pozicionavimą ir buriate savo prekių ženklo bendruomenę.
Dalinamės įžvalgomis ir patarimais apie renginius nuomonės formuotojams, kad pirmas blynas neprisviltų.
- Kad jūsų renginį išvystų nuomonės formuotojų auditorijos, nepakaks gražių kvietimų. Kruopščiai sudarykite svečių sąrašą ir apgalvokite, kaip jis dera ne tik su jūsų prekės ženklu ar produktu, bet ir su kviečiamų nuomonės formuotojų sąrašu. Įsitikinkite, kad tarp kviečiamų svečių nėra tarpusavyje nesutariančių asmenų, nes tai gali sukelti nepatogumų ir sumažinti renginio patrauklumą. Šių detalių apgalvojimas gali nulemti svečių (ne)atvykimą į renginį, jų buvimo renginyje trukmę ir net sukuriamo turinio kiekį.
- Garsiai komunikuokite apie renginio tikslą ir komunikacijos žinutę. Influenceriai turi žinoti, kodėl jie dalyvauja renginyje, tam, kad galėtų maksimaliai prisidėti prie jo sėkmės. Jei renginys yra skirtas produkto įvedimui į rinką, tiek vokaliai, tiek vizualiai komunikuokite apie pati produktą, unikalias savybes, suteikite galimybę influenceriams jį išbandyti renginio metu. Ši informacija taps gairėmis organiškam influencerio turiniui ir užtikrins tikslų žinutės perdavimą jūsų tikslinei auditorijai.
- Organizuojant renginį nuomonės formuotojams, svarbu įtraukianti programa. Apgalvokite, kokiomis veiklomis galite užimti svečius ir paskatinti juos ilgiau pasilikti renginyje, kokie renginio elementai bus dažniausiai fotografuojami ir keliami į soc. tinklus. Tai gali būti interaktyvūs produktų ar paslaugų pristatymai, diskusijos, dirbtuvės, galbūt netgi individualūs susitikimai su jūsų komanda bei produktų, paslaugų specialistais.
- Skirkite laiko bendravimui su svečiais. Įsitikinkite, jog svečiai turės pakankamai laiko ir galimybių renginio metu bendrauti su jūsų komanda ar produkto, paslaugos specialistais. Organizuokite ne tik formalius pristatymus, tačiau ir sudarykite galimybes asmeniniam bei neformaliam bendravimui. Asmeninis bendravimas su specialistais bei prekės ženklo atstovais padeda suformuoti gilesnį ryšį ir stiprina pasitikėjimą jūsų įmone. Dalyviai, kuriems skiriamas individualus dėmesys, jaučiasi labiau vertinamais ir yra labiau linkę tapti jūsų prekės ženklo ambasadoriais, dalintis teigiamomis patirtimis su savo auditorija socialiniuose tinkluose.
- Susirinkite grįžtamąjį ryšį ir įvertinkite rezultatus. Atlikite kokybinę ir kiekybinę svečių sukurto turinio analizę, kad suprastumėte, kurios renginio dalys buvo labiausiai įtraukiančios ir efektyvios. Nepamirškite įvertinti finansinius rodiklius bei pasiekiamumą po renginio – tai padės nustatyti, kiek potencialių vartotojų pasiekė jūsų žinutė ir kokia buvo jų reakcija. Galiausiai, svečių grįžtamasis ryšys yra vienas svarbiausių vertinimo rodiklių, padedančių suprasti, ką būtų galima tobulinti ateityje. Visa ši informacija suteiks aiškų vaizdą apie renginio sėkmę ir padės kitą kartą pasiekti dar geresnių rezultatų.