EN

Nuomonės formuotojų atranka

Apie

Influencerio ir prekės ženklo sinergija – tiesiausias kelias į sėkmingą rezultatą.

Kiekvieną projektą pradedame nuo atrankos, skirtos rasti tuos nuomonės formuotojus, kurių lūpose kampanijos žinutė skambės autentiškai. Ištobulintame mūsų atrankos procese vertinami efektyvumo rodikliai ir kokybiniai aspektai. Tarp pirmųjų – investicijos grąža, sekėjų skaičius, amžius, lytis, geografija, auditorijos tikrumas ir pasiekiamumas. Tam, kad įvertintume įvaizdį, reputaciją, turinio kokybę, vizualinę išraišką, esamas ir įgyvendintas partnerystes bei influencerio darbo etiką, pasitelkiame savo patirtį, ekspertines įžvalgas ir istorinius duomenis.

Tokios analizės rezultatas – kokybės, efektyvumo ir suderinamumo kriterijus atitinkantys kūrėjai, tapsiantys prekės ženklo atspindžiu.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite