Sėkmingas renginys – dėlionė iš daugybės detalių. Kad jūsų renginį išvystų nuomonės formuotojų auditorijos, nepakaks gražių kvietimų. Gali prireikti apgalvoti ir svečių sąrašo suderinamumą, ir įtraukimo strategiją, kad renginio žinutė nepasimestų naujienų sraute.
Jau prisidėję prie šimtų skirtingų renginių, kuriuose sukosi nuomonės formuotojai, galime išgryninti renginio konceptą, sukviesti svečius ir pasiūlyti jiems veiklas, surasti bei suvaldyti visus renginio partnerius. Čia mūsų darbas nesibaigia – rūpinamės ir renginio sklaida bei grįžtamojo ryšio surinkimu. Kaip įprasta mums, rezultatus išanalizuojame, pateikdami klientams ataskaitą, kuri padeda įvertinti projekto sėkmę.
Sukviesdami svečius į renginį, buriate savo prekės ženklo bendruomenę. Mes – artimi Baltijos šalių nuomonės formuotojų partneriai, todėl užtikrinsime, kad laukiamiausi renginio svečiai ne tik sudalyvautų, bet ir taptų jūsų prekės ženklo gerbėjais.