EN
Klientas
Havas Creative Vilnius
Prekės ženklas
Orbit
Kategorija
Įvaizdžio stiprinimas
Influenceriai
10
Turinio vienetai
52
Šalys
LT, LV, EE
Pasiekiamumas
451 K
Parodymai
1.2 M
Įsitraukimo rodiklis
9,02%
CPM
10
CPE
0,09
Tikslas

Vienas gabalėlis gaivos ir norėsis plačiai šypsotis su meile! Meilės dienos proga „Orbit White“ kvietė imtis didelių gestų ir rašyti romantiškas žinutes savo mylimiesiems, kurios nušvis lauko reklamos stenduose Baltijos šalių sostinėse. Mūsų užduotis – atrasti žinomas laimingas poras Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje, kurios taps šios romantiškos akcijos ambasadorėmis.

Sprendimas

Pagrindiniais kampanijos veidais pasirinkome tris pramogų pasaulyje žinomas Baltijos šalių poras – Joną ir Simoną Nainius Lietuvoje, Lelde Ceriņa ir Aivis Ceriņš Latvijoje bei Tanel Padar ir Lauren Villmann Estijoje.

Visos poros dalyvavo specialioje reklaminėje fotosesijoje. Nuotraukose pavyko užfiksuoti savitą mylimų žmonių santykį, o kadrai ir plačios šypsenos ryškiai spindėjo ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir skaitmeniniuose lauko ekranuose bei prekybos vietose visose Baltijos šalyse.

Žinomas poras kvietėme dalintis mielomis ar net keistomis, tačiau žaviomis istorijomis, kaip jie puoselėja savo meilę ir taip paskatinti sekėjus patiems rašyti romantiškas žinutes, kurioms „Orbit White“ suteiks eterį.

Kampanijos idėjos pastiprinimui pasitelkėme dar keturias turinio kūrėjas Lietuvoje, kurios taip pat pristatė vykstančią akciją ir paragino auditoriją sudalyvauti.

Rezultatas

Originali kampanijos idėja vartotojų buvo sutikta palankiai – nuomonės formuotojų komunikacija sulaukė daugiau nei milijono turinio parodymų, o žinomų porų meilės istorijos aktyviai įtraukė sekėjus. Tai atsispindi ypatingai aukštame įsitraukimo rodiklyje.

Puikūs rezultatai lėmė ir komunikacijos tęstinumą – visos trys poros dalyvavo kampanijoje ir 2021 metais.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite