EN
Klientas
Monster Energy Europe Limited
Prekės ženklas
BURN
Kategorija
Pardavimų skatinimas
Influenceriai
5
Turinio vienetai
31
Šalys
LT, LV, EE
Pasiekiamumas
296 K
Parodymai
845 K
Įsitraukimo rodiklis
8,59%
CPM
13,99
CPE
0,12
CPC
0,13
Tikslas

Kas gali būti geriau už nuotykių kupiną vasarą draugų kompanijoje? Tik vasara draugų kompanijoje, į nuotykius leidžiantis naujutėlaičiu automobiliu! Būtent tokį pažadą ištęsėti mums patikėjo „BURN“: pranešti visiems, kad mėgaujantis „BURN“ ir registruojantis akcijos tinklalapyje galima laimėti naują kelionių kompanjoną – „FIAT 500“ automobilį.

Sprendimas

Žinutė apie akciją pasklido per tris Baltijos šalis. Ilgalaikiškai su „BURN“ dirbantys nuomonės formuotojai kvietė savo auditoriją išnaudoti vasaros malonumus: plaukti baidarėmis, leistis į žygį ar net surengti vakarėlį jachtoje. Visose turinio kūrėjų užfiksuotose akimirkose matomas pramogų energijos šaltinis „BURN“, o Instagram įrašų tekstuose bei story serijose – akcijos sąlygos „FIAT 500“ automobiliui laimėti.

Rezultatas

Nuomonės formuotojai sukūrė itin organišką turinį, integruodami „BURN“ į pakankamai kasdieniškas ir natūralias situacijas. Tai lėmė ypatingai aukštą auditorijos įsitraukimo rodiklį (8.59 proc.) ir įspūdingą pačių įsitraukimų skaičių – net 22 tūkst. Sekėjus akcijos sąlygos ir galimybė laimėti naują automobilį domino ne ką mažiau nei užfiksuotos vasariškos akimirkos – akcijos puslapyje per nuomonės formuotojų Instagram stories apsilankė daugiau nei 7 tūkst. vartotojų.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite