EN
Klientas
Azeta vaistinė
Prekės ženklas
Eurovaistine.lt
Kategorija
Įvaizdžio stiprinimas
Influenceriai
5
Turinio vienetai
35
Šalys
LT
Pasiekiamumas
505 K
Parodymai
1.5 M
Įsitraukimo rodiklis
1,77%
CPM
8,95
CPE
0,34
CPC
15,98
Tikslas

Vaistininkas gali būti kažkur vaistinėje arba tavo kišenėje. Tikrai taip – būdami bet kuriame pasaulio krašte vos kelių mygtukų paspaudimais galime gauti „Eurovaistine.lt“ specialistų pagalbą. Siekdami apie tai informuoti auditoriją, pakvietėme nuomonės formuotojus pasidalinti savo patirtimi, kokiose situacijose jiems padėjo „Eurovaistine.lt“ vaistininkas.

Sprendimas

Kampanijoje dalyvavę nuomonės formuotojai yra puikiai pažįstami su „Eurovaistine.lt“ ne tik kaip ilgamečiai partneriai, bet ir kaip pirkėjai. Būtent todėl turinio kūrėjai pagrindinę kampanijos žinutę papasakojo per asmeninę vartotojo patirtį.

Visų istorijų herojumi tapo „Eurovaistine.lt“ vaistininkas, kuris suteikia asmenines konsultacijas nuotoliniu būdu – ar jaukiai sėdint namuose ant sofos, ar slidinėjant Alpėse. Autentiškai šią mintį iliustravo Ieva Swan ir Daina Bosas, kurios kampanijos metu keliavo užsienyje.

Rezultatas

Nuomonės formuotojų sukurtas turinys buvo peržiūrėtas pusantro milijono karto. Smagu tai, kad sekėjai taip pat dalinosi savo asmeninėmis istorijomis, kuomet jiems prireikė virtualių vaistininko paslaugų, taip kampanijos žinutei suteikdami dar daugiau organiškumo.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite