EN
Klientas
Regitra
Prekės ženklas
Regitra
Kategorija
Žinomumo didinimas
Influenceriai
5
Turinio vienetai
15
Šalys
LT
Pasiekiamumas
416 K
Parodymai
841 K
Įsitraukimo rodiklis
4,3%
Peržiūros
707 K
CPM
6,32
CPE
0,14
CPC
0,35
Tikslas

Ilgas eiles valstybės įmonėse jau galima laikyti folkloru. „Regitra“ nusprendė, jog atėjo laikas stereotipus sulaužyti ir vartotojams pasiūlė naują galimybę – vairuotojo pažymėjimo keitimą internetu be jokių eilių. Mūsų užduotis – informuoti kuo daugiau vairuotojų apie efektyvesnę ir paprastesnę paslaugą.

Sprendimas

Žinutė išplito greitai. Penki vairuojantys nuomonės formuotojai įvairiais turinio formatais skirtingose socialinių tinklų platformose pasidalijo naujos paslaugos privalumais. Žinomumo didinimo kampanijos ašimi tapo Manto Bartuševičiaus sukurtas vaizdo įrašas „Vairavimo egzaminas“.

Publikuotame vaizdo įraše žymus komikas atvykęs į „Regitros“ fizinį padalinį supainioja langelius ir užuot pasikeitęs vairuotojo pažymėjimą, keliauja laikyti vairavimo egzamino iš naujo. Prie integracijos sėkmės smarkiai prisidėjo ir realus „Regitros“ darbuotojas – instruktorius Aidas – egzaminavęs Mantą beveik 14 minučių trukmės vaizdo įraše.

Rezultatas

Kampanijos rezultatai ne tik atitiko mūsų prognozę, bet ją ir gerokai viršijo. „Regitros“ žinutė išplito ir už socialinių tinklų ribų – Manto Bartuševičiaus vaizdo įrašas sulaukė 15min.lt dėmesio.

Pasiekta auditorija taip pat dalijosi teigiamais komentarais apie „Regitros“ pastangas šiuolaikiškai, inovatyviai ir per humoro prizmę apie pokyčius informuoti vairuotojus. Tai atsispindi ir skaičiuose – šiandien Manto Bartuševičiaus vaizdo įrašas Youtube platformoje yra peržiūrėtas beveik pusantro milijono kartų.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite