Mados gerbėjai patvirtins – batų niekada nebus per daug! „Aldo“ kiekvieną sezoną diktuoja naujas avalynės tendencijas. Šį kartą – itin platus spalvų, tekstūrų ir modelių spektras, reikalaujantis ryškaus pristatymo. Tokį ir sėdome organizuoti.
Spalvingai trijų mėnesių komunikacijai pasitelkėme atlikėją Gabrielių Vagelį ir turinio kūrėją Inidę Jasnauskaitę, kurie kvietė sekėjus įnešti žaismingumo į savo kasdienius įvaizdžius ir nepabijoti pasirinkti akį traukiančios avalynės.
Ryškiausias Gabrieliaus komunikacijos perliukas buvo retro stiliaus drabužių derinys, kurį vainikavo žalios šlepetės avimos su kojinėmis. Išskirtinis įvaizdis keliaujant į turgų susilaukė labai pozityvios auditorijos reakcijos.
Inidė avalynės pasirinkimus pristatė per jau vizitine kortele tapusius kūrybingus Reels filmukus, kurie sekėjus iš Vilniaus senamiesčio nukėlė ir į stilingąją Italiją.
Ryški ir žaisminga turinio kūrėjų komunikacija patiko ir auditorijai. Tą rodo puikūs kampanijos rezultatai ir aukštas sekėjų įsitraukimas. Atskiro kūrybiškumo įvertinimo sulaukta ir iš „Aldo Global“, kurie savo Instagram paskyroje, turinčioje daugiau nei 3.7 mln. sekėjų, net du kartus pasidalino Inidės turniu.