EN
Klientas
SOMA agency
Prekės ženklas
Telia
Kategorija
Žinomumo didinimas
Influenceriai
8
Turinio vienetai
53
Šalys
LT
Pasiekiamumas
161 K
Parodymai
403 K
Įsitraukimo rodiklis
2,23%
Peržiūros
67 K
CPM
11,6
CPE
0,42
CPC
0,34
Tikslas

Tvarumo tema šiandien skamba vis garsiau. Maišeliai, vienkartiniai puodeliai, šiaudeliai – šiuos daiktus vienbalsiai įvardiname kaip neekologiškus ir stengiamės mažinti jų naudojimą. O ar kada susimąstėte apie elektroninių prietaisų, pavyzdžiui, telefonų tvarumą? „Telia“ apie tai mąsto jau kurį laiką, tad sutarėme kartu surasti daugiau bendraminčių.

Sprendimas

Ieškojome tokių turinio kūrėjų, kurie patys būtų tvaraus gyvenimo būdo šalininkai, stengtųsi mažinti savo vartotojiškumą bei apie tai diskutuotų su auditorija. Atrinkome aštuonis nuomonės formuotojus ir paprašėme jų pasidalinti savo istorija, kas juos paskatino domėtis tvaresniu gyvenimo būdu bei kokie buvo jų pirmieji žingsniai ekologiškumo link.

Įkvepiančios istorijos vedė prie problematikos – per vartotojiškumą didėjančios elektroninės taršos. Kasmet rinkoje pasirodantys vienas už kitą naujesni mobilieji telefonai pakeičia naudotus, tačiau dar puikiai veikiančius prietaisus. Nuomonės formuotojai pristatė gamtai draugišką sprendimą – „Telia“ ekspertų atnaujintus telefonus, pasiūlydami rinktis tvaresnį, seną, bet kaip naują, mobilujį.

Rezultatas

Kampanija buvo itin sėkminga. Nuomonės formuotojai sukūrė per penkiasdešimt turinio vienetų ir daugiau nei pusė turinio buvo pristatyta informatyviu video formatu. Žinutę įvertino ir auditorija, komentarų sekcijoje dalindamasi pozityviais atsiliepimais ir padėkomis apie išgirstą tvarią alternatyvą.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite