EN
Klientas
Felit
Prekės ženklas
IKEA
Kategorija
Žinomumo didinimas
Influenceriai
8
Turinio vienetai
64
Šalys
LT
Pasiekiamumas
356 K
Parodymai
1,5 M
Tikslas

Kas trečia moteris Lietuvoje bent kartą gyvenime yra patyrusi partnerio smurtą, o kas antras žmogus yra girdėjęs apie smurto atvejus savo aplinkoje. Tai tik maža dalis statistikos, bet pakankamas įrodymas, jog apie smurtą artimoje aplinkoje privalome kalbėti garsiai ir nuolatos.

„IKEA” jau ne vienerius metus siekia atkreipti visuomenės dėmesį į smurto artimoje aplinkoje problemą. Šį kartą „IKEA” suvienijo jėgas su „Robert Kalinkin” mados namais ir specialiai šiai socialinei iniciatyvai sukūrė riboto leidimo stilingus krepšius, o visą pelną už juos skyrė Lietuvoje veikiantiems šeimos krizių centrams.

Mūsų užduotis – per socialiai atsakingų nuomonės formuotojų ratą kuo plačiau skleisti pagrindinę iniciatyvos žinią – pastebėkime smurtą.

Sprendimas

Šiai kampanijai ieškojome būtent tokių nuomonės formuotojų, kurie su savo auditorija kalbėtųsi apie socialines problemas ir patys būtų socialiai atsakingi.

Dalį turinio kūrėjų pakvietėme į iniciatyvos pristatymo renginį, o kitus raginome prisidėti virtualiai – parodant įsigytus riboto leidimo „IKEA” X „Robert Kalinkin” krepšius bei pasidalinant apie smurto artimoje aplinkoje problematiką.

Komunikacijos veiksmus tęsėme ir po prasmingo renginio. Nuomonės formuotojai keletą savaičių vis primindavo savo auditorijai apie tai, kaip galime prisidėti prie smurtą patiriančių aukų gerovės, organiškai į savo turinį integruodami ir kampanijos simboliu tapusia plačiai atmerką akį.

Rezultatas

Prie iniciatyvos prisijungę nuomonės formuotojai per visą kampanijos laikotarpį sukūrė daugiau nei 60 turinio vienetų, kurie pasiekė 356 tūkst. Instagram vartotojų.

Iniciatyvos idėja ir nuomonės formuotojų žinutės socialiniuose tinkluose sekėjų buvo vertinamos ypač palankiai – komentatoriai reiškė palaikymą iniciatyvos organizatoriams, ne vienas dalijosi ir įsigijęs akcijos aksesuarą.

Kampaniją įvertino ir komunikacijos profesionalai – „Pastebėk smurtą“ pelnė trečią vietą „PR Impact Awards“ apdovanojimuose Socialinės kampanijos kategorijoje.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite