EN
Klientas
Vilniaus Pergalė
Prekės ženklas
Gaidelis
Kategorija
Įvaizdžio stiprinimas
Influenceriai
14
Turinio vienetai
51
Šalys
LT
Pasiekiamumas
299 K
Parodymai
640 K
Įsitraukimo rodiklis
2,76%
Peržiūros
209 K
CPM
13,68
CPE
0,16
CPC
0,42
Tikslas

90–tuosius primenantys „Vilniaus pergalės“ „Gaidelio“ sausainiai neketino pasilikti praėjusiame amžiuje. Moderniam rytojui pristatėme riboto leidimo autentišką „Gaidelio“ drabužių kolekciją sukurtą drauge su „labàdienà“.

Sprendimas

Ryškūs, niekur nematyti ir autentiški drabužiai patys prašėsi sprogstamojo efekto. Vedami šio poreikio pasitelkėme visą puokštę formatų Instagram, TikTok ir YouTube kanaluose. Siekdami kolekciją pristatyti kuo platesnei auditorijai įgyvendinome dovanų siuntimo kampaniją, atrinkome 14 unikalių, išskirtinio stiliaus nuomonės formuotojų ir dvi tinklalaides: „Dar vienas“ bei „Pralaužk vieną šaltą“.

Kampanijos metu socialiniai tinklai nusidažė oranžine spalva, buvo sukurta ypač daug organiško turinio. Stilingi drabužiai tapo mėgstamu apdaru daugeliui nuomonės formuotojų – net ir po kampanijos prekių ženklas buvo stipriai matomas, ypač Viltės Kinderevičiūtės ir Pauliaus Mikolaičio turinyje.

Rezultatas

Be puikių rodiklių ir ryškaus prekių ženklo matomumo, didžiausiu kampanijos laimėjimu tapo žaibiškai išparduota kolekcija. Auditoriją pavyko taip smarkiai užnorinti, jog išskirtinių „Gaidelio“ drabužių neliko dar nesibaigus nuomonės formuotojų kampanijai. Drąsiai galime teigti, kad riboto leidimo drabužių kolekcija tapo trendu.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite