Pirmuosius lietuviškus „OHO!“ sausus pusryčius tikriausiai esame ragavę visi. Mūsų užduotis – supažindinti su plačiu dribsnių asortimentu jaunąją vartotojų kartą ir priminti jau suaugusiems pusryčiautojams, kad su „OHO!“ rytas gali prasidėti sklandžiai.
Atrinktus nuomonės formuotojus – šeimas, mamas ir užkietėjusius sausų pusryčių gerbėjus – kvietėme pusryčių per minutę iššūkiui. Iššūkyje dalyvavo ne tik suaugusieji, bet ir mažieji – patys rinkosi sausų pusryčių skonį, serviravo stalą bei pylė pieną. Ir viskas vos per vieną minutę!
Visą kampaniją karūnavo iš pieno plaukusi Manto Stonkaus nuotrauka sausų pusryčių vonioje. Toks netradicinis sprendimas tikrai privertė sekėjus garsiai ištarti dribsnių pavadinimą.
Kampanijos metu buvo sukurta daug spalvingo ir estetiško turinio, kuris auditorijai parodytas daugiau nei 900 tūkst. kartų. Turinys buvo įtraukiantis ir skatinantis diskusijas – sekėjai aktyviai dalinosi sužadintu apetitu, mėgstamiausiais „OHO!“ pasirinkimais ar savo pačių vaikystės pusryčių prisiminimais.