Sūreliai su kuriais užaugo ne viena karta. Atrodo, kad „Nykštukas“ mus lydi per visą gyvenimą! Pasitelkdami nuomonės formuotojus siekėme dar labiau įprasminti ikoniško prekių ženklo ilgaamžiškumą ir visiems pasakyti, kad „Nykštuko“ sūrelius valgėme, valgome ir valgysime!
Per tiek metų „Nykštukas“ buvo visoks. Bet ar kada teko pabūvoti slaptuoju agentu? Plačiai „Nykštuko“ auditorijai pasiekti atrinkome 8 nuomonės formuotojus, kurie galėjo išpildyti autentišką kampanijos idėją bei kūrybiškai pažvelgti į slaptojo agento temą.
Visų žinomi ir geidžiami „Nykštuko“ sūreliai virto misijų lobiu, įkaitais, o kartais net ir pačiais agentais. Super herojai bėgo, agentai planavo, sūreliai kovėsi, ir net bandė išsipainioti iš grandinių. Turinio kūrėjams pavyko sukurti humoristinį turinį, kuriame netrūko veiksmo ir įtampos.
Kampanijos metu sukurtas turinys buvo ne tik smagus stebėti, bet ir labai efektyvus. Tą rodo ir gausybė teigiamų auditorijos komentarų po nuomonės formuotojų įrašais. Sekėjai negailėjo pagirų turinio kūrėjams ir sveikino už reklamos originalumą, o dažnas dalinosi ir sužadintu apetitu.