„Siekiame, kad kiekviena moteris rūpintųsi savo oda, priimtų save tokią, kokia ji yra, ir tuo džiaugtųsi“, – tokią idėją mums pristatė naujas ir iki tol dar negirdėtas skandinaviškas dermatologinės kosmetikos prekių ženklas „Skin Logic“. Patikėjome ja ir suplanavome, kaip šią meilės sau žinutę perteiksime moterims Lietuvoje ir Latvijoje.
Galvodami apie meilę sau, vienbalsiai sutarėme, kad tai nėra savęs pažinimo galutinis tikslas ar vieta, kurią pasiekę niekada daugiau nesuabejosime savimi. Meilė sau yra įprotis. Pasiūlėme „Skin Logic“ būti tokio įpročio skatintoju ir pakviesti moteris žengti pirmąjį žingsnį – parašyti meilės laišką sau.
Šiai žinutei skleisti ieškojome unikalių ir įkvepiančių balsų. Iš viso atrinkome vienuolika nuomonės formuotojų ir visuomenėje žinomų moterų (penkias Lietuvoje ir šešias Latvijoje), kurios garsiai dalijasi meilės sau paieškomis, iššūkiais ir laimėjimais. Visoms moterims pasiūlėme parašyti meilės laišką sau ir, jeigu jos jaučiasi patogiai, pasidalinti su auditorija laiško fragmentu ar net visu laišku.
Nuomonės formuotojų paviešintos laiškų ištraukos tapo puikia jungtimi su „Skin Logic“ puoselėjama idėja – mylėkime save labiau.
Pasirinkus tematiškai ir vertybiškai naujam prekių ženklui tinkančius nuomonės formuotojus, pavyko ne tik produktus įvesti į naujas rinkas, bet ir sustiprinti „Skin Logic“ pozicionavimą. Turinį kūrusios moterys nuotraukose įsiamžino užsiimdamos veikla, kuri joms padeda labiau mylėti save: gulėjimas vonioje po įtemptos darbo dienos, dienoraščio pildymas, mėgstamos knygos skaitymas ar komplimento sau užrašymas. Visame šiame kontekste „Skin Logic“ buvo minimas kaip prekių ženklas, kviečiantis kasdien padaryti bent vieną mažą veiksmą, dėl kurio vis labiau save pamiltume.