„Lidl Lietuva“ 2021–ųjų rudenį pristatė pirmąją savo lojalumo programą – mobiliąją programėlę „Lidl Plus“. Šio produkto įvedime į rinką ypatingą vaidmenį atliko ištikimiausi prekybos tinklo gerbėjai – „Lidl ambasadoriai.
Kampanijos metu per ambasadorių sukurtą turinį siekėme pristatyti „Lidl Plus“ programėlę, sugeneruoti kuo daugiau programėles parsisiuntimų ir padėti „Lidl Plus“ tapti Nr. 1 lojalumo programa Lietuvoje.
Išgirdę ambicingą tikslą iš karto supratome – čia reikės visų „Lidl“ ambasadorių įsitraukimo. Pasirinkę masinio aktyvinimo strategiją, pirmąją kampanijos dieną sutelkėme visus tuometinius „Lidl“ veidus.
Ambasadoriai buvo suskirstyti į kelias tikslines grupes pagal sekėjų auditorijas ir kiekviena iš jų skleidė individualius pranešimus apie svarbiausius „Lidl Plus“ programėlės privalumus. Taip siekėme ne tik pristatyti programėlės vertes, bet ir personalizuoti komunikaciją, kad ambasadoriai galėtų pasidalinti savo unikaliomis patirtimis ir akcentuoti jiems aktualiausius programėlės funkcionalumus.
Nuomonės formuotojai komunikacijos metu kokybiškai ir asmeniškai perteikė savo patirtį su „Lidl Plus“, demonstravo, kaip naudojasi programėle patys ir kvietė sekėjus išbandyti ją jau dabar.
Pirmąją kampanijos dieną nebuvo galima pasislėpti nuo žinios apie programėlę. Drąsiai juokaujame, jog tai buvo diena, kai kartu su „Lidl“ ambasadoriais nulaužėme internetą – tądien visame pasaulyje sutriko socialinių tinklų platformų veikla. Nepaisant to, kartu su ambasadoriais mums pavyko mėnesinį programėlės atsisiuntimų tikslą pasiekti vos per pirmą kampanijos savaitę, o pati „Lidl Plus“ programėlė jau nuo pirmos savaitės tapo populiariausia atsisiunčiama programėle Lietuvoje ir išliko tarp populiariausių apie du mėnesius.
„Lidl Plus“ programėlės įvedimo sėkmė neliko nepastebėta ir komunikacijos profesionalų – „PR Impact Awards 2022“ nuomonės formuotojų ir virusinės komunikacijos kategorijoje ši kampanija užėme 2 vietą.