„Max Mara“ – italų mados namai, geriausiai žinomi dėl savo laikui nepavaldžių drabužių siluetų ir modelių, kuriuos moterys dėvi dešimtmečius. Dirbdami su šiuo prekių ženklu ieškojome nuomonės formuotojo, kuris atspindėtų „Max Mara“ ikoniškumą ir savo stilių kurtų iš amžinai madingų derinių.
Madingų lietuvaičių turime daugybę, tačiau ieškojome tokios, kurios asmeninis stilius natūraliai asocijuotųsi su „Max Mara“ elegancija. Būtent taip užgimė partnerystė su Asta Meschino. Žinoma moteris jau daugybę metų yra ištikima „Max Mara“ prekių ženklo pirkėja. Dar prieš bendradarbiavimą pastebėjome, kad Asta ne kartą su savo auditorija dalinosi „Max Mara“ pirkiniais.
Puikaus stiliaus savininkė visiškai organiškai tapo šio prekės ženklo ambasadorė ir jau 3 metus pristato pavasario ir rudens kolekcijų derinius.
Astos dėmesys „Max Mara“ prekių ženklui dar iki bendradarbiavimo padarė įtaką itin organiškai auditorijos reakcijai į šią partnerystę. Sekėjai nuo seno matydami kuriamus pavasario ir rudens sezono derinius pasitiki Astos pasirinkimais, kaskart jų laukia ir išreiškia savo simpatijas aktyviu įsitraukimu į turinį. „Max Mara“ ir Astos Meschino bendradarbiavimas yra efektyvios komunikacijos pavyzdys, kuomet prekių ženklas pasirenka tinkamą nuomonės formuotoją savo vardo ir įvaizdžio atstovavimui.