„Wolt“ programėlė jau yra tapusi kasdieniu išsigelbėjimu tiek išalkusiam, tiek nespėjančiam. Šį kartą prekės ženklas siekė priminti, jog į programėlę galima atsigręžti ne tik ieškant greito sprendimo gurgiančiam pilvui, bet ir norint pasijausti tikru virtuvės šefu atsirinkinėjant ingredientus, o produktus gauti net neperžengus namų slenksčio.
Komunikacijai pasitelkėme septynis įvairaus gyvenimo būdo ir skirtingo amžiaus auditoriją turinčius nuomonės formuotojus. Turinio kūrėjams suteikėme vieną komunikacijos žinutę ir leidome ją interpretuoti per situacijas, kai maisto prekių prisireikia greitai.
Kampanijos išskirtumu tapo tai, jog kūrėjai rinkosi video formatą. Suteikus erdvės kūrybinei laisvei, jie sukūrė septynis skirtingus scenarijus – į egzistencinę krizę patekusi mama, kuri pamiršo kopūstą balandėliams; parduotuvėje taip ir likusios salotos, kurių prisiminti nepadėjo ir kartojama mantra; gardžios bananų duonos ruošimo procesas ir idėjos pasimatymui namie su savimi. Taip kūrėjai autentiškai supažindino su „Wolt“ siūlomu sprendimu bei atliepė skirtingoms auditorijoms rūpimas problemas.
Skirtingos tiek komiškos, tiek labai praktiškos ir kasdieniškos situacijos puikiai iliustravo kampanijos tikslą – stiprinti „Wolt“ įvaizdį maisto produktų pristatyme. Sukurtas turinys buvo ne tik autentiškas, bet ir naudingas – tiek Instagram, tiek TikTok turinys buvo peržiūrėtas virš 757 tūkst. kartų, o jį išsisaugojo beveik 900 vartotojų.