EN
Klientas
Lidl Lietuva
Prekės ženklas
Lidl
Kategorija
Įvaizdžio stiprinimas
Influenceriai
10
Turinio vienetai
14
Šalys
LT
Įsitraukimo rodiklis
13,11%
Peržiūros
2,2 M
Tikslas

Įvaizdine „Čia tau ne Lidl“ kampanija siekta palyginti gerai žinomas, kasdienes situacijas su Lidl klientams artimomis vertybėmis – paprastumu, dideliu prekių pasirinkimu ir patraukliomis kainomis. Paplūdimyje tau ir vėl siūlo čeburėkus? Na taip, čia tau ne Lidl. Paversti šią frazę kasdienio gyvenimo folkloru atrodė misija neįmanoma, o ar pavyko?

Sprendimas

Turėjome uždavinį pasiekti itin plačią tikslinę auditoriją ir įtraukti vartotojus, todėl nusprendėme pasitelkti ne tik ilgamečius Lidl ambasadorius, bet ir papildomus turinio kūrėjus, žinomus jaunus komikus. Siekėme atskleisti jų unikalų santykį su „Čia tau ne Lidl“ fraze, todėl nebuvo jokių griežtų gairių, tik viena žinutė.

Išlaisvinę kūrėjų potencialą, gavome dešimt skirtingų kūrybinių rezultatų – nuo kelionės iš Kupiškio į Uraną, nesėkmingo bandymo pavalgyti prabangiame Paryžiaus restorane iki grįžimo į mokyklos valgyklą. Autentiškumą užtikrino tai, kad joks scenarijus nebuvo redaguotas ir vaizdo įrašus vartotojai pamatė tokius, kokius kūrėjai įsivaizdavo.

Rezultatas

Nors tikslas tapti folkloru sunkiai pamatuojamas, užfiksavome šimtus komentarų su fraze „Čia tau ne Lidl“ įvairiose socialinių tinklų platformose. Ją itin pamėgo „TikTok“ vartotojai, naudodami frazę turinyje netgi nesusijusiame su Lidl. Tad jei posakis netapo tautos folkloru, tai tikrai smarkiai išpopuliarėjo tarp Lietuvos socialinių tinklų vartotojų.

Kampanijos turinys sulaukė daugiau nei 2.2 mln. peržiūrų ir įspūdingo 13,11% įsitraukimo rodiklio. Lauryno Zmejausko, Viktoro Balykovo ir Karolinos Meschino sukurtas video sulaukė net 1,3 mln. peržiūrų ir tapo žiūrimiausiu vaizdo įrašu didžiausios Lietuvos influencerės Karolinos profilyje.

Kampanijos sėkmė buvo įvertinta ir Baltijos regione. „Čia tau ne Lidl“ kampanija laimėjo III vietą 2023 metų „Mi:t&links“ Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose, nuomonės formuotojų komunikacijos kategorijoje bei „Password 2023“ apdovanojimuose užėmė I vietą efektyviausios didelio biudžeto kampanijos kategorijoje.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite