EN
Klientas
Azeta vaistinė
Prekės ženklas
Eurovaistine.lt
Kategorija
Pardavimų skatinimas
Influenceriai
2
Turinio vienetai
22
Šalys
LT
Pasiekiamumas
237 K
Parodymai
657 K
Peržiūros
163 K
CPM
0,92
CPE
0,72
Tikslas

Ne vienerius metus „Eurovaistine.lt“ pirkėjus džiugina dovanomis – specialiomis grožio produktų dėžutėmis. 2022-aisiais „Eurovaistine.lt“ pradėjus dirbti su ambasadorėmis Ieva Mackevičiene ir Ieva Swan, kilo idėja grožio dėžutes sukurti drauge. Mūsų įkalbinėti nereikėjo, tad iš karto kibome į darbus.

Sprendimas

Nors ambasadorių dvi, bet kuriama dėžutė – viena. Tai skatino aktyvų moterų įsitraukimą į visą projektą bei tarpusavio bendradarbiavimą. Turinio kūrėjos kartu rinko produktus, kurie sudarė dėžutės turinį, bendru sutarimu ieškojo geriausio dėžutės dizaino. Ambasadorėms norėjosi jų kuruotose dėžutėse palikti ir ką nors asmeniško, tad į visas dėžutes nugulė ranka užrašyti palinkėjimai.

Pasibaigus kūrybos etapui, ruošėmės produkto paleidimui į rinką. Ieva Mackevičienė ir Ieva Swan kartu sukūrė žaismingą Instagram Reels įrašą, kuriuo informavo savo sekėjus apie pasirodžiusias ambasadorių dėžutes. Žinią skleidė ne tik turinio kūrėjos, prie komunikacijos aktyviai prisidėjo ir „Eurovaistine.lt“.

Rezultatas

„Eurovaistine.lt“ ir ambasadorių žinutė išplito žaibiškai – grožio dėžutės buvo išdalintos per keturias dienas! Tai puikus integruotos komunikacijos pavyzdys, kuomet ambasadorių komunikacija neapsiriboja tik socialiniais tinklais, o pasiektas tikslas – ne tik pardavimų skatinimas, bet ir įvaizdžio stiprinimas.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite