Gyvenimą be paštomato jau sunku ir įsivaizduoti. Kaip ir įsivaizduoti, kiek visko nutinka, kol siunta atsiduria mūsų rankose. Būtent „Omniva“ leidžia auditorijai geriau susipažinti su siuntos keliavimo istorija, pasitelkdami kūrybišką ambasadorių komunikaciją.
Per beveik dvejų metų laikotarpį „Omniva“ ambasadorių ratas augo. Norėdami pasiekti kuo platesnę ir įvairesnę auditoriją, su „Omniva“ kvietėme dirbti skirtingas nuomonės formuotojas: mamas, stiliaus entuziastes, aktyvaus laisvalaikio mėgėjas bei tvarumo puoselėtojas.
Kiekvieną mėnesį ambasadorės pristato svarbias žinutes – siuntų pristatymo greitis, tarptautinio siuntimo galimybės, besiplečiantis paštomatų tinklas, naujos ir dar patogesnės savitarnos funkcijos. Visa tai auditorijai pateikiama nuotaikingu ir kūrybišku video formatu. Ambasadorės neretai suvienija savo jėgas bendram turiniui sukurti, o iki galo išpildyti idėjas padeda ir „Omniva“ kurjeriai.
200 – tiek sukurta turinio vienetų, auditorijai pristatant informatyvias ir praktiškas žinutes originaliausiais būdais. Ambasadorių komunikacijos būdai ir bendros integracijos pelno ir sekėjų simpatijas – visos ambasadorių programos vidutinis įsitraukimo rodiklis siekia beveik 8 proc., ką galime laikyti dideliu auditorijos įvertinimu.