„DVARO“ pienas – tai kokybės, natūralumo ir tikro skonio etalonas. Mūsų tikslas buvo ne tik išlaikyti prekių ženklo lyderio poziciją rinkoje, bet ir garsiai priminti visiems, kodėl „DVARO“ pienas yra šaldytuvo pažiba.
Visi „Pieno žvaigždės“ produktai gaminami pieno pagrindu, todėl pienas yra kertinis ingredientas visoje jų produktų linijoje. Norėdami pabrėžti prekės ženklo įsipareigojimą kokybei, strategiškai sutelkėme savo komunikaciją apie pieną, pabrėždami jo svarbų vaidmenį užtikrinant visų „Pieno žvaigždės“ produktų kokybę.
Sukūrėme strategiją, kuri tikslines auditorijas pasiekia per penkias influencerių kryptis. Kampanijos ašimi tapo ilgametės prekių ženklo ambasadorės Amelijos Kuzmarskės apsilankymas fabrike. Jos sukurtas turinys iš vizito atvėrė duris į gamybos užkulisius ir parodė nepriekaištingos kokybės kelią nuo pradžios iki šaldytuvo lentynos.
Techninė ir mechaninė informacija, kuri pagrįstų prekių ženklo kokybę dažnai yra neįtrauki ir sudėtinga. Šį iššūkį sprendėme kokybinius produkto aspektus įpindami į kasdienius, asmeninius, šeimos ritualus, su kuriais vartotojai galėtų tapatintis, o informaciją įsiminti lengvai ir aiškiai.
Rezultatai džiuginantys – 16 nuomonės formuotojų sukūrė per šimtą turinio vienetų ir pasiekė daugiau nei milijoną vartotojų. Kampanija užbaigėme su kliento įvertinimu: „Nors rinka buvo labai nestabili, ši kampanija sugebėjo pateikti stiprią ir gerai išgirstą žinią, primenančią žmonėms apie mūsų prekės ženklo pozicionavimą ir aukštus kokybės standartus“.