EN
Klientas
BIOK Laboratorija
Prekės ženklas
KILIG
Kategorija
Produkto įvedimas
Influenceriai
1
Turinio vienetai
122
Šalys
LT
Pasiekiamumas
534 K
Parodymai
11.4 M
Įsitraukimo rodiklis
2,54%
CPM
3,26
CPE
0,14
CPC
0,05
Tikslas

Ne vienerius metus dirbdami su „Kilig“, puikiai žinojome, koks tai ryškus, drąsus ir laisvas prekių ženklas. Ir jeigu „Kilig“ būtų žmogus, net neabejojame, kad juo būtų Naglis Bierancas.

Požiūris į gyvenimą, vienodos vertybės ir lengvas pankiškumas Naglį ir „Kilig“ suvedė dar 2019–aisiais, kuomet nuomonės formuotojas išsimaudė žėrinčioje „Kilig“ kūno šveitiklio vonioje. Kampanijos nuotraukos buvo ikoniškos, o po maudynių ant kūno likę blizgučiai tapo dar vienu įkvėpimo šaltiniu naujam kūrybiškam „Kilig“ ir Naglio projektui – žėrinčiam rankų kremui.

Sprendimas

Sukurti ir pagaminti produktą nuo nulio nėra lengva, bet gamybos procesas tampa dar sudėtingesnis, kai visas pasaulis gyvena karantine. 2020–ųjų sausį prasidėjusius kūrybinius susitikimus greitai teko perkelti į virtualią erdvę. Namuose testuojant pirmuosius mėginius, vaizdo skambučiais su „Kilig“ ir Nagliu derinome būsimo rankų kremo tekstūrą, kvapą ir blizgučių kiekį, kad išgautume tobulą formulę.

Pavasarėjant prasidėjo kremo pakuotės kūrimo darbai. Nagliui įsitraukus į visus produkto kūrimo etapus, „Kilig“ norėjo, kad ir pati kremo pakuotė kaip įmanoma labiau reprezentuotų unikalią Naglio asmenybę. Leopardo rašto akcentas, Naglio turimų tatuiruočių motyvai, jo portreto dalis ir paties sugalvotas bei ranka užrašytas kremo pavadinimas „Feel my vibe“ ne tik atspindėjo Naglį iki pirštų galiukų, bet ir tapo išskirtiniu pakuotės dizainu.

Prasidėjus rudeniui ruošėmės didžiąjam produkto pristatymui. Visas kremo kūrimo procesas, Naglio įsitraukimas ir „Kilig“ tikėjimas šia idėja pritraukė ir dar keturis prekių ženklus, kurie tapo reikšminga tris mėnesius trukusios produkto komunikacijos dalimi. „Lidl Lietuva“, „CityBee“, „Drogas“, „Napsie“ – visi šie prekių ženklai rado unikalių būdų, kaip naujieną kosmetikos rinkoje integruoti savo komunikacijoje. Ar tai būtų didžiuosiuose Lietuvos miestuose važinėjantys kremo pakuotės dizainu išmarginti automobiliai ar stendai su viso ūgio Naglio atvaizdu prekybos vietose – visi norėjo pajausti Naglio vibe.

Rezultatas

Žėrintis rankų kremas, kvepiantis vasaros vaisiais, tapo geidžiamiausia 2020 metų šventine dovana. Pirmi laimingieji kremą dovanų gavo iš paties Naglio rankų, vėliau kremus buvo galima įsigyti „Lidl“ ir „Drogas“ prekybos vietose, o nespėjus to padaryti, pirkėjai turėjo šansą kremą laimėti, gauti dovanų įsėdus į „CityBee“ automobilį arba apsipirkdami „Napsie“.

Kremas buvo riboto leidimo, o žmonių susidomėjimas toks didelis, jog socialiniuose tinkluose nuolat virė diskusijos apie produkto likučius pardavimų vietose. Tą įrodo ir auditorijos įsitraukimas – per tris komunikacijos mėnesius Naglis savo paskyroje pasidalino 74 turinio vienetais, kuriuose jį pažymėjo kremą įsigiję pirkėjai.

Produktą įvertino ne tik auditorija, bet ir ekspertai. „Kilig“ X Naglis „Feel my vibe“  žėrinčio kremo pakuotė ir dizainas 2020 metų „NAPA“ apdovanojimuose buvo pripažinti geriausiais.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite