Žinome ką sakome – ypatingas progas reikia švęsti, ypač, kai šventi 125–ąjį jubiliejų! Per du amžius besitęsiantis meistriškumas, nepriekaištinga vokiška kokybė ir magiškas aromatas – tai užtarnautas „Jacobs“ kavos palikimas, kurį siekėme įprasminti paminėdami šią svarbią sukaktį visose Baltijos šalyse.
„Jacobs“ gali pasigirti būdamas istorijos dalimi. Keičiasi mados, technologijos, kartos ir žmonių įpročiai, tačiau „Jacobs“ kavos kokybė išliko nepavaldi laikui. Būtent tokią idėją ir siekėme perteikti nuomonės formuotojų turinyje, paprašydami turinio kūrėjų nusikelti laiku į pasirinktą dešimtmetį per pastaruosius 125 metus.
Influenceriai laiku apkeliavo Smetonos Lietuvą, 60–ųjų Holivudą, apsikeitė vietomis su 7–ame dešimtmetyje gyvenusiais gėlių vaikais ir prisiminė tėvų jaunystės laikus 80–aisiais. Svarbiausias kelionės laiku elementas – ikoniškasis „Jacobs“ kavos puodelis, kuris lydi ir toliau lydės skirtingas kartas dešimtmečiais.
Tam, kad šventės šurmulyje nepasimirštų ir sukaupta „Jacobs“ patirtis bei kavos meistrystė, jubiliejaus kampanijos žinutę adaptavome ir lietuviškoms tinklalaidėms – „Klajumo kanalui” bei Manto Bartuševičiaus ir Marijono Mikutavičiaus kuriamam „Babeliui”.
Šventinės kampanijos metu nuomonės formuotojai sukūrė daugybę kūrybiško turinio. Lietuvoje turinio kūrėjai kelionės laiku leitmotyvą perteikė Instagram Reels formatu, o influenceriai Latvijoje ir Estijoje – Instagram įrašais, persikėlimui į kitą dešimtmetį panaudodami karuselės būdą. Kampanijos išpildymą įvertino ir auditorija – „Jacobs“ gimtadienio žinutė sulaukė daugiau nei 15 tūkst. vartotojų įsitraukimų (engagements), o Lietuvos rinkai skirtos tinklalaidės sugeneravo daugiau nei 100 tūkst. unikalių peržiūrų.