EN
Klientas
Nestle Baltics
Prekės ženklas
KitKat
Kategorija
Produkto įvedimas
Influenceriai
30
Turinio vienetai
94
Šalys
LT, LV, EE
Pasiekiamumas
414 K
Parodymai
1.1 M
Įsitraukimo rodiklis
4,95%
Peržiūros
131 K
CPM
16,37
CPE
0,43
Tikslas

Ikoniškasis „KitKat“ dabar jau ir veganiškas! Mūsų tikslas – surasti būdą, kaip pasiekti tikslinę naujojo produkto auditoriją Baltijos šalyse ir pakviesti visus veganiškai „KitKat“ pertraukėlei.

Sprendimas

Įgyvendindami nuomonės formuotojų atranką, ieškojome tokių veidų, kurie garsiai dalintųsi apie veganišką mitybą, ieškotų alternatyvų arba būtų ištikimi „KitKat“ fanai. Radome jų net 8 – keturis Lietuvoje ir po du Latvijoje bei Estijoje.

Galvodami apie naują produktą stengėmės atspindėti ir jau klasika tapusį šūkį „Have a break, have a KitKat“. Tai perteikėme žaismingais vaizdo įrašais. Išsiropštę iš pilkos dienos, nuomonės formuotojai laužė „KitKat“ šokoladuką ir po vieno trakšt bent sekundei tapo džiunglių nuotykių ieškotojais ar užkietėjusiais atostogautojais.

„KitKat“ – vieni pirmųjų klasikinių šokoladukų, tapę veganiškais. Šiai žinutei pastiprinti visose Baltijos šalyse siuntėme dovanas turinio kūrėjams, kurie yra neabejingi veganiškai mitybai ir kvietėme pasidalinti savo įspūdžiais bei įžvalgomis.

Rezultatas

„KitKat“ naujiena nuvilnijo per visas Baltijos šalis, pasiekdama 22 dovanų gavėjus ir daugiau nei 400 tūkstančių vartotojų. Naujo produkto įvedimas ir turinio kūrėjų kūrybiškas jo pateikimas tapo tikru desertu akims.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite