Visi pažįsta guminukus meškučius, širdeles ir sliekus. O kaip guminukai – kelnaitės? Būtent tokį „Vilniaus pergalės“ produktą į rinką įvesti turėjome su influencerių kampanijos pagalba.
Vos pamatę žaismingus ir provokuojančius kelnaičių formos guminukus supratome, kad jie sukurti Nagliui Bierancui. Tam pritarė ir klientai, paskatinę mus ieškoti drąsiausių įmanomų spredimų.
Taip gimė #troosik akcija, kurios metu Naglio sekėjai dalijosi savo gėdingiausiais ir juokingiausiais apatiniais, o mainais turėjo progą laimėti „Tröösik“ guminukų dėžę ir specialius riboto leidimo apatinius. Tokius „Tröösik“ apatinius dovanų nuo Naglio gavo ir kiti influenceriai, prisidėję prie kampanijos 44 nemokamais turinio vienetais.
Bene geriausiai kampaniją iliustruoja legendinė nuotrauka, kurioje – patogiai ant fotelio įsitaisęs Naglis, besimėgaujantis „Tröösik“ guminukais (vienintele nuotraukoje matoma aprangos detale). Mažesne apimtimi kampaniją pakartojome Estijoje su Juhani Sarglep ir Katri Kats.
Pagrindinis šios kampanijos rezultatas – žaibiškai, vos per mėnesį, išpirkta pirmoji guminukų partija. Lietuvoje vykusi kampanija pasiekė daugiau nei pusę milijonų vartotojų, vos du kampanijos įrašai sugeneravo 48 tūkstančius reakcijų (engagements), o savo turiniu nemokamai pasidalijo šimtai vartotojų ir dar 44 influenceriai. Kampanija apdovanota: „Password 2020“ I vieta – efektyviausia 2019 metų kampanija.