Jauskimės gerai ir pasitikėkime savimi tiek dieną, tiek naktį – tokią idėją puoselėja „Always“. Ieškojome nuomonės formuotojų, kurios galėtų įkvėpti moteris pasitikėti savimi, o kartu – pasidalinti žinia apie konkursą „Always“ produktų rinkiniui visiems metams arba kelionei laimėti.
Intymios higienos produktų reklama vizualiai Instagram komunikacijai gali būti šioks toks iššūkis. Suprasdami tai, ieškojome būdų, kaip padaryti „Always“ prekių ženklą matomą. Sprendimą radome – sukūrėme specialias dovanų dėžutes, kuriose buvo ne tik „Always“ produktai, bet ir su kampanija susiję rekvizitai. Apyrankė, skirta aktyviam laisvalaikiui ir miego kaukė kokybiškam poilsiui su „Always“ logotipu tapo puikiai panaudojamais atributais nuomonės formuotojų turinyje.
Influencerės pakvietė savo auditoriją pasikalbėti apie mėnesines ir laikotarpį, kai norisi susisukti plede, nieko neveikti, o pasitikėjimas savimi susvyruoja. „Always“ pažįsta šį jausmą, todėl yra šalia, padėdamas mylėti save visomis mėnesio dienomis.
Kampanijos vyšnaite tapo konkursas. Pirkdamos bet kuriuos „Always“ produktus vartotojos galėjo laimėti produktų rinkinį visiems metams arba kelionių agentūros suteiktą dovanų kuponą.
Nuomonės formuotojų sukurtame turinyje susijungė estetika, aktualumas ir edukacija. Pagrindinė kampanijos žinutė pasiekė daugiau nei 50 tūkstančių Instagram vartotojų, o „Always“ prekių ženklas visoje komunikacijoje buvo puikiai matomas, net ir neparodant paties produkto pirmame plane.