„Durex“ prisistatinėti nebereikia, todėl prekių ženklas verčiau užsiima edukacija. Rinkoje pasirodžius naujam „Durex“ Naturals lubrikantui, siekėme atkreipti auditorijos dėmesį į moters patiriamus malonumus bei kaip „Durex“ pagalba galima pagerinti seksualinę patirtį.
Kalbėti intymių santykių tema Instagrame vis dar yra tabu, tad atrinkdami nuomonės formuotojas atsižvelgėme į jų atvirumą bei drąsą diskutuoti ne visuomet patogiomis temomis.
Kampanijos dalyvės moters malonumų temą bei patį lubrikantą pristatė kiekvienai priimtiniausiu būdu – vienos rinkosi jausmingesnį kelią, kitos – skatino auditoriją atkreipti dėmesį drąsesniais kūrybiniais sprendimais ir lubrikantą naudojo ant papajų.
Kartu su savo istorijomis ir vizualiniais pareiškimais turinio kūrėjos kėlė diskusiją apie moters malonumą sekso metu, (ne)gerus pojūčius ir kaip lubrikantas gali tapti puikia pagalbine priemone.
Komunikacija patraukė auditorijos dėmesį – iš viso moterų turinys buvo parodytas net 793 tūkst. kartų, o ryškiausia kampanijos nuotrauka, kurios autorė Agnė Kulitaitė, sulaukė rekordiškai aukšto sekėjų įsitraukimo rodiklio (8.58 proc.). Edukacijai pasitelkus ne tik statistiką, bet ir kūrybos bei netikėtumo elementus, pasiekiami puikūs rezultatai.