Neapsigaukime, seniai praėjo tie laikai, kai tik darbdavys renkasi darbuotoją. Sparčiai tobulėjančioje rinkoje darbdaviui tapo ypač svarbu tinkamai save pozicionuoti, išsiskirti ir atkreipti tikrų asų dėmesį. Būtent tokią užduotį mums paskyrė „Aprangos“ grupė.
Galvodami apie atviras darbo pozicijas „Aprangos“ grupėje svarstėme, koks žmogus jas rinktųsi. Visi sutarėme, kad toks žmogus myli madą, yra paslaugus, pliūpsta energija ir išmano tai, ką daro. Tokiais bruožais pasižymi ir kampanijos veidu tapusi nuomonės formuotoja Inidė Jasnauskaitė.
Mums buvo svarbu parodyti darbo pozicijų įvairiapusiškumą, tad taip gimė mintis kurti skirtingus personažus. Į Jolantą, Gabrielę, Kristiną ir Sandrą įsikūnijusi Inidė pristatė „Aprangos“ grupės komandos super galias – nuo žongliravimo matavimosi kabinų numeriukais iki nepriekaištingos tvarkos palaikymo parduotuvės salėje.
Komunikacijai pasirinkome intensyvų Reels, Instagram įrašo ir stories formatų komplektą. Toks sprendimas nepaleido žiūrovų visą savaitę ir nuolat priminė apie atviras darbo pozicijas bei skatino aplikuoti darbo ieškančius sekėjus.
Kūrybiškas turinys buvo ypač plačiai matomas socialinėse medijose. Šią integraciją komentavo net industrijos ekspertai bei kiti turinio kūrėjai. Pasirinktas netradicinis darbo skelbimo formatas buvo toks sėkmingas, jog vėliau Inidės sukurtas turinys buvo pritaikytas ir estiškai auditorijai.