EN
Klientas
Lietuvos Raudonojo Kryžiaus draugija
Prekės ženklas
Lietuvos Raudonasis kryžius
Kategorija
Žinomumo didinimas
Influenceriai
 6
Turinio vienetai
56
Šalys
LT
Pasiekiamumas
176 K
Parodymai
211 K
Įsitraukimo rodiklis
0,7%
CPM
11,18
CPE
0,67
CPC
8,02
Tikslas

Net 60% staigios mirties atvejų įvyksta namuose ar artimoje aplinkoje, iš jų 80% – matant liudininkams, rodo Lietuvos Raudonojo Kryžiaus inicijuota apklausa. Šių mirčių būtų galima išvengti, jei žmonės mokėtų teikti pirmąją pagalbą.

Mūsų užduotis – pasitelkiant nuomonės formuotojus skatinti auditorijos sąmoningumą pirmosios pagalbos tema ir paraginti įgyti pirmosios pagalbos žinių.

Sprendimas

Raudonojo Kryžiaus organizacija pristatė Antrosios pagalbos rinkinį, skirtą tiems, kurie pirmosios pagalbos suteikti nemoka. Šį rinkinį sudaro lavonmaišis žmogaus kūnui transportuoti į morgą, laidojimo namų kontaktinė informacija, urna pelenams, rėmelis su juostele velionio nuotraukai, taip pat valymo priemonės bei kiti daiktai, reikalingi žmogui mirus.

Šio rinkinio sudėtis yra šokiruojanti, tačiau lygiai tokia pati yra artimojo mirtis, kurios galima išvengti suteikus pirmąją pagalbą. Tačiau jei pirmosios pagalbos žinių neturėsime, beliks suteikti tik antrąją. Būtent apie tai kalbėjo prie kampanijos prisijungę nuomonės formuotojai.

Turinio kūrėjai, pristatydami šią temą, pasirinko skirtingas komunikacijos kryptis. Vieni jų skatino įgyti pirmosios pagalbos žinių savo pavyzdžiu – patys sudalyvaudami Raudonojo Kryžiaus rengiamuose pirmosios pagalbos mokymuose. Kiti auditorijai pristatė Antrosios pagalbos rinkinį iš arčiau – pasidalino jo turiniu, apžiūrėjo daiktus, įeinančius į krepšį bei ragino įgauti pirmosios pagalbos žinių, kad su tokiu rinkiniu patiems susipažinti netektų.

Rezultatas

Šokiruojantis, tačiau ypač vertingas turinys pasiekė didelę Instagram vartotojų dalį, o įsitraukusi į turinį auditorija teigiamai sureagavo į pasidalintą žinutę, sveikino komunikacijos idėją bei išreiškė palaikymą.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite