EN

Mūsų atstovaujami vardai ir dar 350 influencerių Baltijos šalyse

Nano, mikro, makro ar mega, svarbiausia, kad nuomonės formuotojai atitiktų jūsų prekės ženklo DNR – kaip tik todėl bendradarbiaujame su daugiau nei 350 influencerių Baltijos šalyse.

Atstovaujame ne tik prekės ženklams. Šiame puslapyje – veidai bei jų projektai, jau tapę neatsiejama mūsų komandos dalimi. Kartu su šiais talentais kuriame projektus bei nuolat rūpinamės jų įvaizdžiu ir partnerystėmis.

Dalia Belickaitė

Televizijos laidų vedėja, aktyvaus gyvenimo būdo entuziastė ir strazdanų ambasadorė. Tokia yra Dalia Belickaitė, kuri savo neblėstančia energija ir plačia šypsena įkvėps kiekvieną pozityvesniai dienai.

Dalia socialiniuose tinkluose dalijasi savo laisvalaikiu, grožio ir sporto patarimais, ritmingais šokių vaizdo įrašais, televizijos darbo užkulisiais, o dabar ir motinystės akimirkomis. Priežasčių žavėtis Dalia – daugybė. Tą puikiai įrodo daugiau nei 160 tūkst. gerbėjų, su kuriais Dalia kuria artimą ir įtraukiantį ryšį.

Ieva Swan

„Švęsk gyvenimą,“ – sako Ieva Swan ir sekėjams pristato vieną spalvingiausių „Instagram“ profilių Lietuvoje. Šimtatūkstantinę sekėjų minią subūrusi turinio kūrėja savo profilį nudažo niekada nesibaigiančiomis kelionėmis po pasaulį ir aktyviu laisvalaikiu Lietuvoje.

Stilius, mada, asmeninis augimas, aktyvus gyvenimo būdas, subalansuota mityba – visa tai nėra tik temos, apie kurias pasakoja Ieva. Tai gyvenimo būdas, jos pėdomis įkvepiantis sekti ir kitus.

Paulius Mikolaitis

Paulius arba Paul de Miko įkūnija sėkmės istoriją, kai aistra turinio kūrimui tampa pagrindiniu darbu. Savo duomenų analitiko įgūdžius Paulius pritaikė šiuolaikinės interneto kultūros analizei, kurią sekėjams pristato su humoru ir satyra. Dabar Paulius – vienas sėkmingiausių Lietuvos „Youtube“ turinio kūrėjų.

Į internetą nugulę realaus gyvenimo kuriozai, įžymybių keistenybės bei tendencijos, kurias dažniausiai diktuoja Z karta – temos, kuriose Paulius nardo kaip žuvis vandenyje. Savo požiūrį jis pristato su neatremiamais argumentais, todėl Pauliumi pasitiki šimtai tūkstančių sekėjų.

Robertas Kalinkinas

Mados ir aksesuarų dizaineris Robertas Kalinkinas yra asmenybė, kurios kūrybiškos idėjos versle ir gyvenime įkvepia daugybę žmonių. Įkūręs mados namus ir jau klasika tapusį prekės ženklą „Robert Kalinkin“, Robertas socialiniuose tinkluose buria ne tik mados gerbėjus.

Roberto kuriamas turinys yra dedikuotas šeimai, kūrybai, džiaugsmui ir autentiško, nestandartinio gyvenimo būdo paieškoms. Tai leidžia jam įgyvendinti sėkmingas partnerystes su lyderiaujančiais prekės ženklais, savo komunikacijoje ieškančiais šiek tiek rokenrolo.

90-ųjų kioskas

Kepsai, „Turbo“ kramtoškės, mirksintys furbiai, tarp pirštų besipinantis „Yo-Yo“ ir zilitono išvargintos akys. Jeigu jausmas skamba pažįstamai, leiskite jums pristatyti Kioskininką, pardavinėjantį nostalgiją.

Kioskininkas labiausiai vertina tai, kas moderniame pasaulyje niekada nesensta – prisiminimus iš senų gerų, nerūpestingų laikų. Įkūręs virtualų 90-ųjų kioską, Kioskininkas turi daugiau nei 90 tūkst. nostalgijos išsiilgusių lankytojų, kurie nekantriai laukia vaikystės patirtis primenančių memų, komiksų ir laidos „90-ųjų vaikai reaguoja į…“ bei noriai savo žinias tikrina „90-ųjų kvize“.

Nostalgijos jausmas būdingas visiems, tad Kioskininkas turi ką pasiūlyti kiekvienam pirkėjui.

„Socialinių tinklų tarnyba“

Tuos, kurie negali gyventi be interneto, bet neturi laiko sekti visų jo tendencijų ir karščiausių įvykių, gelbėja Pauliaus Mikolaičio arba Paul de Miko laida „Socialinių tinklų tarnyba (STT)“. Ši kas dvi savaites pasirodanti laida jau kelerius metus yra „Laisvės TV X“ dalis. Kaskart ją peržiūri beveik 200 tūkstančių žmonių.

Kas keistesnio „Reddit’e“? Koks „TikTok’o“ įrašas šią savaitę pavergė milijonų širdis? Paul de Miko nepraleidžia nė vienos sensacijos. Jo taiklūs komentarai ir nuoboduliui vietos nepaliekantis montažas užtikrina, kad smagu būtų žiūrėti net reklamas.

Mes pasiruošę dirbti kartu.
susisiekite