Lauros Aleksandravičės FULL DIGITAL 2019 pranešimas

Per pastaruosius metus, intensyviai dirbdami su nuomonės formuotojais, prekės ženklai išmoko labai daug – ne tik kaip kokybiškai atsirinkti influencerius, bet ir kaip efektyviai dirbti. Vis daugiau dėmesio jie skyrė komunikacijos gairėms, griežtoms nekonkuravimo sąlygoms, pradėjo rimčiau žiūrėti į reklamos žymėjimą ir dar eilę dalykų. 

Rodos, išmoko viską, kad partnerystės būtų sėkmingos, tačiau pamiršo vieną labai svarbų dalyką – santykį.

Šiame 12 minučių trukmės pranešime agentūros įkūrėja Laura Aleksandravičė dalinasi svarbiausiomis pamokomis apie influencerių efektyvumo rodiklius, sekėjų auditorijos pažinimą ir netikrų sekėjų medžioklę bei praktiniais agentūros klientų pavyzdžiais iliustruoja, kaip svarbu kurti partnerišką santykį tarp prekės ženklo ir influencerio.

Kaip ir visose reklamos priemonėse – skaičiai, procesai ir strategijos yra labai svarbūs, bet sėkmingos partnerystės pagrindas yra santykis.