Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento parengtos Alkoholio ir tabako reklamos socialiniuose tinkluose gairės nuomonės formuotojams, aktualios prekių ženklams, reklamos tarpininkams bei nuomonės formuotojams.
Influenceriai.lt atliko Lietuvos influencerių apklausą, kurios tikslas – sužinoti influencerių nuomonę apie bendradarbiavimą su prekių ženklais ir padėti reklamos užsakovams geriau suprasti nuomonės formuotojų poreikius bei požiūrį.
Įtraukti influencerių reklamai skirtą eilutę į rinkodaros biudžetą tapo elementaru kaip higiena, tačiau taip smarkiai besivystant nuomonės formuotojų industrijai, natūraliai iškyla klausimas – o kas toliau? Apie vis populiarėjančias prekių ženklų ambasadorių programas ir kodėl bei kada verta jas rinktis, pasakoja Influenceriai.lt projektų vadovė Baltijos šalims Marlena Podlevskaja, įgyvendinanti „Lidl Lietuva“ ir „Huawei Technologies“ ambasadorių programas.
Dovanų siuntimas nuomonės formuotojams – puiki priemonė prekės ženklo žinomumo didinimui už prieinamą kainą. Visgi net ir toks paprastas veiksmas turi savų niuansų. Dalinamės įžvalgomis ir patarimais, kaip siųsti dovanas, kad jos pasiektų ne tik nuomonės formuotoją, bet ir jūsų auditoriją.
Dirbdami su nuomonės formuotojais ir influencerių marketingu besidominčiais klientais pastebime, jog influencerių kainos – vis dar neįmenama paslapis daugumai, norinčių išbandyti šią reklamos priemonę. Kokius rodiklius reikėtų turėti omenyje konstruojant kampanijos biudžetą ar įvertinant nuomonės formuotojo įkainio adekvatumą?
Socialinių tinklų fenomenu tapusi TikTok platforma šiuo metu turi beveik milijardą aktyvių vartotojų ir milijonus vaizdo įrašų, tarp kurių praktiškai galima atrasti bet ką. Ką reikėtų žinoti prekės ženklams, prieš planuojant nuomonės formuotojų kampanijas TikTok? Dalinamės pasaulinėmis ir Lietuvos praktikomis.
Norint išsirinkti tinkamiausią nuomonės formuotoją, šiandien tiesiog užmesti akį į jo profilį nebeužtenka, reikia įvertinti ir išanalizuoti rodiklius. Kokybiniai rodikliai, tokie kaip įvaizdis, vizualinė estetika ir originalumas svarbūs, bet kaip dar atrankos etape žinoti, kuris influenceris bus efektyvus? Pateikiame 6 rodiklius, į kuriuos būtina atsižvelgti kasdienėje praktikoje.
12 minučių trukmės pranešime agentūros įkūrėja Laura Aleksandravičė dalinasi svarbiausiomis pamokomis apie influencerių efektyvumo rodiklius, sekėjų auditorijos pažinimą ir netikrų sekėjų medžioklę bei praktiniais agentūros klientų pavyzdžiais iliustruoja, kaip svarbu kurti partnerišką santykį tarp prekės ženklo ir influencerio.
Ne tik drąsiausia, bet ir efektyviausia 2019 metų kampanija – Tröösik, gavusi Password 2020 apdovanojimą.
Dalinamės kampanijos eiga ir rezultatais.
2019 m. gruodžio mėn. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pristatė Reklamos žymėjimo socialinėje erdvėje gaires, aktualias ir prekių ženklams, pasitelkiantiems nuomonės formuotojus reklamai, ir patiems nuomonės formuotojams.