Naujienos

TikTok šlovė – ar prekės ženklui verta investuoti?
TikTok šlovė – ar prekės ženklui verta investuoti?

Socialinių tinklų fenomenu tapusi TikTok platforma šiuo metu turi beveik milijardą aktyvių vartotojų ir milijonus vaizdo įrašų, tarp kurių praktiškai galima atrasti bet ką. Ką reikėtų žinoti prekės ženklams, prieš planuojant nuomonės formuotojų kampanijas TikTok? Dalinamės pasaulinėmis ir Lietuvos praktikomis.

Influencerių reklamos žymėjimo gairės Lietuvoje
Influencerių reklamos žymėjimo gairės Lietuvoje

2019 m. gruodžio mėn. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pristatė Reklamos žymėjimo socialinėje erdvėje gaires, aktualias ir prekių ženklams, pasitelkiantiems nuomonės formuotojus reklamai, ir patiems nuomonės formuotojams.

Lauros Aleksandravičės FULL DIGITAL 2019 pranešimas
Lauros Aleksandravičės FULL DIGITAL 2019 pranešimas

12 minučių trukmės pranešime agentūros įkūrėja Laura Aleksandravičė dalinasi svarbiausiomis pamokomis apie influencerių efektyvumo rodiklius, sekėjų auditorijos pažinimą ir netikrų sekėjų medžioklę bei praktiniais agentūros klientų pavyzdžiais iliustruoja, kaip svarbu kurti partnerišką santykį tarp prekės ženklo ir influencerio.

Efektyviausia 2019 metų rinkodaros kampanija – Tröösik
Efektyviausia 2019 metų rinkodaros kampanija – Tröösik

Ne tik drąsiausia, bet ir efektyviausia 2019 metų kampanija – Tröösik, gavusi Password 2020 apdovanojimą.
Dalinamės kampanijos eiga ir rezultatais.

Šeši svarbiausi influencerių rodikliai – kokie jie?
Šeši svarbiausi influencerių rodikliai – kokie jie?

Norint išsirinkti tinkamiausią nuomonės formuotoją, šiandien tiesiog užmesti akį į jo profilį nebeužtenka, reikia įvertinti ir išanalizuoti rodiklius. Kokybiniai rodikliai, tokie kaip įvaizdis, vizualinė estetika ir originalumas svarbūs, bet kaip dar atrankos etape žinoti, kuris influenceris bus efektyvus? Pateikiame 6 rodiklius, į kuriuos būtina atsižvelgti kasdienėje praktikoje.

Influencerių įkainiai – už ką mokama nuomonės formuotojui?
Influencerių įkainiai – už ką mokama nuomonės formuotojui?

Dirbdami su nuomonės formuotojais ir influencerių marketingu besidominčiais klientais pastebime, jog influencerių kainos – vis dar neįmenama paslapis daugumai, norinčių išbandyti šią reklamos priemonę. Kokius rodiklius reikėtų turėti omenyje konstruojant kampanijos biudžetą ar įvertinant nuomonės formuotojo įkainio adekvatumą?

8 dovanų siuntimo influenceriams patarimai
8 dovanų siuntimo influenceriams patarimai

Dovanų siuntimas nuomonės formuotojams – puiki priemonė prekės ženklo žinomumo didinimui už prieinamą kainą. Visgi net ir toks paprastas veiksmas turi savų niuansų. Dalinamės įžvalgomis ir patarimais, kaip siųsti dovanas, kad jos pasiektų ne tik nuomonės formuotoją, bet ir jūsų auditoriją.