Naujienos

TikTok šlovė – ar prekės ženklui verta investuoti?
TikTok šlovė – ar prekės ženklui verta investuoti?

Socialinių tinklų fenomenu tapusi TikTok platforma šiuo metu turi beveik milijardą aktyvių vartotojų ir milijonus vaizdo įrašų, tarp kurių praktiškai galima atrasti bet ką. Ką reikėtų žinoti prekės ženklams, prieš planuojant nuomonės formuotojų kampanijas TikTok? Dalinamės pasaulinėmis ir Lietuvos praktikomis.

Gairės influencerių reklamos žymėjimui Lietuvoje
Gairės influencerių reklamos žymėjimui Lietuvoje

Praėjusią savaitę Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pristatė Reklamos žymėjimo socialinėje erdvėje gaires, aktualias ir prekių ženklams, pasitelkiantiems nuomonės formuotojus reklamai, ir patiems nuomonės formuotojams.

Partnerystės su influenceriais pagrindas – santykis
Partnerystės su influenceriais pagrindas – santykis

12 minučių trukmės pranešime agentūros įkūrėja Laura Aleksandravičė dalinasi svarbiausiomis pamokomis apie influencerių efektyvumo rodiklius, sekėjų auditorijos pažinimą ir netikrų sekėjų medžioklę bei praktiniais agentūros klientų pavyzdžiais iliustruoja, kaip svarbu kurti partnerišką santykį tarp prekės ženklo ir influencerio.

Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – Tröösik
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – Tröösik

Ne tik drąsiausia, bet ir efektyviausia metų kampanija – Tröösik, gavusi Password 2020 apdovanojimą.
Dalinamės kampanijos eiga ir rezultatais.

6 svarbiausi influencerių rodikliai
6 svarbiausi influencerių rodikliai

Norint išsirinkti tinkamiausią nuomonės formuotoją, šiandien tiesiog užmesti akį į jo profilį nebeužtenka, reikia įvertinti ir išanalizuoti rodiklius. Kokybiniai rodikliai, tokie kaip įvaizdis, vizualinė estetika ir originalumas svarbūs, bet kaip dar atrankos etape žinoti, kuris influenceris bus efektyvus? Pateikiame 6 rodiklius, į kuriuos būtina atsižvelgti kasdienėje praktikoje.