Naujienos

5 įžvalgos iš The Influencer Marketing Show Global
5 įžvalgos iš The Influencer Marketing Show Global

The Influencer Marketing Show Global – tarptautinė konferencija, kurioje savo įžvalgomis dalinosi pasaulinių prekių ženklų atstovai, influencerių marketingo ekspertai bei sėkmingiausi turinio kūrėjai. Kuo influencerių marketingas gyvas šiandien ir kaip jame vyraujančias tendencijas paversti efektyviais sprendimais, suprasti padės penkios svarbiausios įžvalgos iš konferencijos.

Teisinis nuomonės formuotojų reklamos reguliavimas
Teisinis nuomonės formuotojų reklamos reguliavimas

Lietuvoje jau daugiau kaip metus galioja Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos išleistos reklamos žymėjimo socialinėje erdvėje gairės, kurios apibrėžia influencerių komunikacijos lygiavertiškumą prieš kitas reklamos formas. Vis dėlto, tai toli gražu nėra vienintelis dokumentas, su kuriuo derėtų susipažinti visiems, skleidžiantiems reklamą socialiniuose tinkluose. Tad ką svarbu žinoti, norint kurti skaidrią ir etišką reklamą?

Alkoholio ir tabako gaminių reklamos draudimų gairės
Alkoholio ir tabako gaminių reklamos draudimų gairės

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento parengtos Alkoholio ir tabako reklamos socialiniuose tinkluose gairės nuomonės formuotojams, aktualios prekių ženklams, reklamos tarpininkams bei nuomonės formuotojams.

Lietuvos nuomonės formuotojų apklausos 2020 rezultatai
Lietuvos nuomonės formuotojų apklausos 2020 rezultatai

Influenceriai.lt atliko Lietuvos influencerių apklausą, kurios tikslas – sužinoti influencerių nuomonę apie bendradarbiavimą su prekių ženklais ir padėti reklamos užsakovams geriau suprasti nuomonės formuotojų poreikius bei požiūrį.

Kada verta ieškoti ambasadoriaus, o ne influencerio?
Kada verta ieškoti ambasadoriaus, o ne influencerio?

Įtraukti influencerių reklamai skirtą eilutę į rinkodaros biudžetą tapo elementaru kaip higiena, tačiau taip smarkiai besivystant nuomonės formuotojų industrijai, natūraliai iškyla klausimas – o kas toliau? Apie vis populiarėjančias prekių ženklų ambasadorių programas ir kodėl bei kada verta jas rinktis, pasakoja Influenceriai.lt projektų vadovė Baltijos šalims Marlena Podlevskaja, įgyvendinanti „Lidl Lietuva“ ir „Huawei Technologies“ ambasadorių programas.

8 dovanų siuntimo influenceriams patarimai
8 dovanų siuntimo influenceriams patarimai

Dovanų siuntimas nuomonės formuotojams – puiki priemonė prekės ženklo žinomumo didinimui už prieinamą kainą. Visgi net ir toks paprastas veiksmas turi savų niuansų. Dalinamės įžvalgomis ir patarimais, kaip siųsti dovanas, kad jos pasiektų ne tik nuomonės formuotoją, bet ir jūsų auditoriją.

Influencerių įkainiai – už ką mokama nuomonės formuotojui?
Influencerių įkainiai – už ką mokama nuomonės formuotojui?

Dirbdami su nuomonės formuotojais ir influencerių marketingu besidominčiais klientais pastebime, jog influencerių kainos – vis dar neįmenama paslapis daugumai, norinčių išbandyti šią reklamos priemonę. Kokius rodiklius reikėtų turėti omenyje konstruojant kampanijos biudžetą ar įvertinant nuomonės formuotojo įkainio adekvatumą?

TikTok šlovė – ar prekės ženklui verta investuoti?
TikTok šlovė – ar prekės ženklui verta investuoti?

Socialinių tinklų fenomenu tapusi TikTok platforma šiuo metu turi beveik milijardą aktyvių vartotojų ir milijonus vaizdo įrašų, tarp kurių praktiškai galima atrasti bet ką. Ką reikėtų žinoti prekės ženklams, prieš planuojant nuomonės formuotojų kampanijas TikTok? Dalinamės pasaulinėmis ir Lietuvos praktikomis.

Šeši svarbiausi influencerių rodikliai – kokie jie?
Šeši svarbiausi influencerių rodikliai – kokie jie?

Norint išsirinkti tinkamiausią nuomonės formuotoją, šiandien tiesiog užmesti akį į jo profilį nebeužtenka, reikia įvertinti ir išanalizuoti rodiklius. Kokybiniai rodikliai, tokie kaip įvaizdis, vizualinė estetika ir originalumas svarbūs, bet kaip dar atrankos etape žinoti, kuris influenceris bus efektyvus? Pateikiame 6 rodiklius, į kuriuos būtina atsižvelgti kasdienėje praktikoje.

Lauros Aleksandravičės FULL DIGITAL 2019 pranešimas
Lauros Aleksandravičės FULL DIGITAL 2019 pranešimas

12 minučių trukmės pranešime agentūros įkūrėja Laura Aleksandravičė dalinasi svarbiausiomis pamokomis apie influencerių efektyvumo rodiklius, sekėjų auditorijos pažinimą ir netikrų sekėjų medžioklę bei praktiniais agentūros klientų pavyzdžiais iliustruoja, kaip svarbu kurti partnerišką santykį tarp prekės ženklo ir influencerio.

Efektyviausia 2019 metų rinkodaros kampanija – Tröösik
Efektyviausia 2019 metų rinkodaros kampanija – Tröösik

Ne tik drąsiausia, bet ir efektyviausia 2019 metų kampanija – Tröösik, gavusi Password 2020 apdovanojimą.
Dalinamės kampanijos eiga ir rezultatais.

Influencerių reklamos žymėjimo gairės Lietuvoje
Influencerių reklamos žymėjimo gairės Lietuvoje

2019 m. gruodžio mėn. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pristatė Reklamos žymėjimo socialinėje erdvėje gaires, aktualias ir prekių ženklams, pasitelkiantiems nuomonės formuotojus reklamai, ir patiems nuomonės formuotojams.