Pasitelkę „Kilig“ prekės ženklo draugus, sukūrėme žaismingą komunikaciją skirtingoms jų produktų linijoms, kuri buvo skirta ne tik pasveikinti prekės ženklą su gimtadieniu, bet ir pristatyti specialias akcijas įvairiuose prekybos tinkluose.
Pasirinkti trys fotografai, kuriantys aukštos kokybės turinį gamtos tema, išvyko į kelių dienų kelionę po Lietuvos, Latvijos ir Estijos neatrastas gamtos vietas ir pagal iš anksto pateiktas temas kūrė autentišką turinį „Huawei P30 Pro“ išmaniuoju telefonu.
Daugiau nei 30 socialinių tinklų nuomonės formuotojų kiekvieną mėnesį kūrė turinį, pristatydami skirtingus produktus ir jų vartojimo situacijas bei Eurovaistine.lt vykstančias akcijas, naujienas ir apsipirkimo internetu privalumus.
Siekdami palaikyti „DVARO” kaip lyderiaujančios kokybės pieno produktų prekės ženklo įvaizdį, sutelkėme trijų skirtingų tipų asmenybes: maisto blogeres, gaminančias mamas ir gyvenimo būdo įkvepėjus, bendram tikslui – atskleisti kokybines ir skonines „DVARO” produktų savybes originaliuose ir įtraukiančiuose receptuose.
10 nuomonės formuotojų skatino sekėjus prisijungti prie Orbit organizuojamos akcijos – siųsti meilės žinutes savo mylimiesiems, kurios pasirodė Baltijos šalių sostinių lauko ekranuose. Kiekvienoje šalyje buvo pasirinkta po vieną garsią porą, kurių atvaizdai buvo plačiai naudojami visoje šalyse – nuo lauko reklamos stendų iki prekybos vietų.
Silkė – visiems gerai pažįstamas produktas, dažnas ant kiekvienos šeimos stalo. 6 maisto ir gyvenimo būdo nuomonės formuotojai pristatė savo mėgstamiausius receptus su silke ir taip supažindino sekėjus su „VIČI“ naujiena.
Organizuodama paštomatų plėtros kampaniją, „Omniva“ pasitelkė nuomonės formuotojus, kad supažindintų su naujomis paštomatų lokacijomis ir paskatintų vartotojus išbandyti paslaugą, pasinaudojant specialiais nuolaidų kodais.
Bendradarbiaudami su 5 gyvenimo būdo nuomonės formuotojais Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, kūrėme ir įgyvendinome ilgalaikę „Huawei“ ambasadorių strategiją. Per 9 mėnesių laikotarpį ambasadoriai sukūrė beveik 500 turinio vienetų ir išlaikė aukštą 6.89% įsitraukimo rodiklį.
Trijų drąsių ir ryškių nuomonės formuotojų sukurto turinio dėka guminukai „Tröösik“ tapo karščiausia vasaros naujiena socialiniuose tinkluose ir už jų ribų.
Drauge su Newcrush pakvietėme nuomonės formuotojus atskleisti, kokiomis veiklomis užsiima lepindami odą. Jie pasidalino skirtingais užsiėmimais – nuo dulkių valymo iki sporto treniruočių, taip akcentuodami pagrindinį lapelinių kaukių privalumą – prisitvirtinimą prie odos.
Tinginys – vienas paprasčiausių desertų, kurį namuose gali pasigaminti kiekvienas. Šia kampanija siekėme gilinti pozicionavimą, jog skaniausias tinginys gaminamas būtent su „Gaidelis” sausainiais. O dar didesnį įvairių tinginio receptų pasirinkimą užtikrino trys nauji skoniai: su šokoladu, su spanguolėmis, su fruktoze ir obuolių sultimis.
Išskirtinės raudonos dėžės pilnos „Maltesers“ saldainių ir šventinių balionų buvo pristatytos net 50 Lietuvos influencerių ir sugeneravo net 136 neapmokėto turinio vienetus Instagram kanale.
Kilig „Urban“ odos priežiūros liniją tikriems miesto džiunglių gyventojams žaismingai ir spalvingai pristatė Karolina Meschino – nr. 1 Instagram nuomonės formuotoja Lietuvoje. Įkvėpta Kilig kvietimo gyventi 24/7 miesto gyvenimą, ji pristatė produktus su moksliškai įrodytu kovos su tarša ingredientu URBALYS® ir įrodė, kad miesto iššūkius, tokius kaip oro tarša, su Kilig „Urban“ įveikti lengva.
Penkių mega ir makro influencerių komanda Baltijos šalyse kvietė savo sekėjus švęsti pasaulinę sveikinimosi dieną kartu su „Mentos“. Influenceriai sukūrė linksmą ir įtraukiantį turinį, kuriame jie įvairiais ir smagiais būdais sveikinosi su savo draugais ir pažįstamais bei atskleidė kaip prie to gali prisidėti Mentos.
Kalėdinė „VAGA“ kampanija kvietė dovanoti prasmingas dovanas – knygas ar kitas mielas smulkmenas savo artimiesiems ir sau. Nuomonės formuotojai dalinosi savo dovanų pasirinkimais, kuriuos skatino įsigyti tiek knygynuose, tiek el. parduotuvėje vaga.lt.
Pasitelkę 4 nuomonės formuotojus, įgyvendinome nuoseklią trijų mėnesių komunikaciją, kuria kvietėme skirtingas tikslines auditorijas – moksleivius bei studentus, aktyvų gyvenimo būdą praktikuojančius tėvus ir miesto ritmu gyvenančius profesionalus – pažinti „Narvesen“ asortimentą, specialius pasiūlymus ir neabejotiną patogumą visada skubančiame mieste.
3 gyvenimo būdo influencerės sukūrė IGTV video, kaip joms pavyksta palaikyti atostogų įdegį su Eco by Sonya savaiminio įdegio priemonėmis iš Newcrush internetinės parduotuvės.
Siekiant keisti „Crocs“ prekės ženklo įvaizdį, jog jie būtų matomi kaip madinga avalynė jaunimo tarpe, buvo pasitelkti jauni, drąsūs ir stilingi nuomonės formuotojai, kurie pademonstravo, jog savo batų spintoje turi „Crocs“. Ir ne bet kokius, o papuoštus asmeniškai pasirinktais, stilingais Jibbitz aksesuarais.
Šia kampanija siekėme ne tik informuoti vartotojus, kad „RIDO“ kiaušinius dedančios vištos yra užaugintos be antibiotikų, bet ir pasidalinti vertinga informacija apie kiaušinių naudą ir skirtingus jų paruošimo būdus. Receptus kūrė ir žinutę perdavė net šešios nuomonės formuotojos trijuose skirtinguose kanaluose – Instagram, Youtube ir tinklaraštyje.
6 sveikos gyvensenos ir gyvenimo būdo influencerės pristatė „Nutriless“ produktų privalumus ir per dvi savaites sukūrė 32 turinio vienetus 3 socialinės medijos kanaluose. Į jų turinį įsitraukė daugiau nei 10 tūkst. vartotojų.
7 grožio srities influencerės sukūrė 40 išskirtinių turinio vienetų bei sugeneravo net 793 paspaudimus ant unikalių „Labanakt, gražuole” polapio nuorodų.
Pasitelkę 21 Baltijos šalių influencerį, mes siekėme stiprinti L’OR maltos kavos žinomumą bei keisti vartotojų sampratą apie minkštą kavos pakuotę.
3 Baltijos šalių influenceriai sukūrė nuotaikingas asmenukes su keturkojais ir paskatino savo sekėjus dalyvauti Pedigree „DentaSTIX“ skanėstų konkurse, naudojant unikalų mobiliojo telefono priedą SelfieSTIX.
Kampanijos metu iš 50 dalyvavusių influencerių net 66% pasidalino įspūdžiais savo soc. tinkluose ir bendrai sukurė net 65 vienetus unikalaus turinio su pagrindine komunikacijos žyme #sukurtidalintis.
12 mikro influencerių sukūrė 58 išskirtinius turinio vienetus apie atsinaujinusį žurnalą „Žmonės“, kurie pasiekė daugiau nei 120 tūkst. Instagram vartotojų.
Pagrindinis kampanijos tikslas buvo pristatyti naują ir analogų neturintį VIČI produktą “Party Calzone” ir paneigti mitą, jog valgyti pirštais yra nemandagu. Šis picos skonio užkandis, sukurtas puikiam vakarėliui, teigia, kad valgyti pirštais yra mandagu, o pagrindinis kampanijos šūkis skelbia: “Apsilaižyti ir nesivaržyti!”.
7 sveikos gyvensenos, kulinarijos ir gyvenimo būdo influenceriai per mėnesį sukūrė 53 turinio vienetus 4 socialinės medijos kanaluose. Į jų turinį įsitraukė daugiau nei 14 tūkst. vartotojų. Produktas tapo madingas socialiniuose tinkluose, vartotojai gamindami „CHICK FIT“ savo įspūdžiais dalinosi Instagram stories.
3 linksmo gyvenimo būdo influenceriai kampanijos metu sukūrė 14 turinio vienetų, pasiekė 294 tūkst. vartotojų ir sulaukė net 8,58% įsitraukimo.
5 gyvenimo būdo influenceriai sukūrė 18 turinio vienetų ir pasiekė net 11.5% vartotojų įsitraukimo rodiklį Instagram platformoje. Didinant „Nykštukas“ produkto žinomumą, buvo siekiama kurti emocinį ryšį ir pristatyti naujus šių legendinių ledų skonius.
11 KTU bakalauro ir magistro studijas baigusių aktyvių socialinių medijų vartotojų dalinosi savo teigiama studijų patirtimi socialiniuose tinkluose. Jų įrašai pasiekė beveik 50 tūkst. žmonių skirtingose socialinės medijos platformose ir 3.7% vartotojų įsitraukimo rodiklį.