Kampanijos

Mūsų kuriamos influencerių marketingo kampanijos padeda prekės ženklams pasiekti tikslinę auditoriją įtraukiančiu ir autentišku turiniu. Peržiūrėkite mūsų įgyvendintų kampanijų rezultatus ir pamatykite, kaip padedame klientams pasiekti savo tikslus.

Žinomumo didinimas
Sveikinome „Kilig“ su gimtadieniu, pristatydami skirtingų jų produktų linijų pozicionavimą.
Apie kampaniją

Pasitelkę „Kilig“ prekės ženklo draugus, sukūrėme žaismingą komunikaciją skirtingoms jų produktų linijoms, kuri buvo skirta ne tik pasveikinti prekės ženklą su gimtadieniu, bet ir pristatyti specialias akcijas įvairiuose prekybos tinkluose.

Turinio kūrimas
„Undiscovered“ kampanija kvietėme vartotojus dalyvauti „Huawei“ mobiliosios fotografijos konkurse Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Apie kampaniją

Pasirinkti trys fotografai, kuriantys aukštos kokybės turinį gamtos tema, išvyko į kelių dienų kelionę po Lietuvos, Latvijos ir Estijos neatrastas gamtos vietas ir pagal iš anksto pateiktas temas kūrė autentišką turinį „Huawei P30 Pro“ išmaniuoju telefonu.

Pardavimų skatinimas
Ilgalaikės mėnesinės komunikacijos strategija el. parduotuvei Eurovaistine.lt, orientuota į pardavimų skatinimą.
Apie kampaniją

Daugiau nei 30 socialinių tinklų nuomonės formuotojų kiekvieną mėnesį kūrė turinį, pristatydami skirtingus produktus ir jų vartojimo situacijas bei Eurovaistine.lt vykstančias akcijas, naujienas ir apsipirkimo internetu privalumus.

Pozicionavimo stiprinimas
„DVARO” kampanija skatino vartotojus įsitikinti, jog gaminant su aukščiausios kokybės „DVARO” produktais patiekalai - patys skaniausi.
Apie kampaniją

Siekdami palaikyti „DVARO” kaip lyderiaujančios kokybės pieno produktų prekės ženklo įvaizdį, sutelkėme trijų skirtingų tipų asmenybes: maisto blogeres, gaminančias mamas ir gyvenimo būdo įkvepėjus, bendram tikslui – atskleisti kokybines ir skonines „DVARO” produktų savybes originaliuose ir įtraukiančiuose receptuose.

Pozicionavimo stiprinimas
Visose trijose Baltijos šalyse įgyvendinta integruota influencerių kampanija, skirta Valentino dienai.
Apie kampaniją

10 nuomonės formuotojų skatino sekėjus prisijungti prie Orbit organizuojamos akcijos – siųsti meilės žinutes savo mylimiesiems, kurios pasirodė Baltijos šalių sostinių lauko ekranuose. Kiekvienoje šalyje buvo pasirinkta po vieną garsią porą, kurių atvaizdai buvo plačiai naudojami visoje šalyse – nuo lauko reklamos stendų iki prekybos vietų.

Produkto įvedimas
Influenceriai pristatė „VIČI“ naujieną - trijų skirtingų skonių silkių filė be aliejaus.
Apie kampaniją

Silkė – visiems gerai pažįstamas produktas, dažnas ant kiekvienos šeimos stalo. 6 maisto ir gyvenimo būdo nuomonės formuotojai pristatė savo mėgstamiausius receptus su silke ir taip supažindino sekėjus su „VIČI“ naujiena.

Pozicionavimo stiprinimas
„Omniva“ paštomatų plėtros kampanija skatino išbandyti paslaugą visoje Lietuvoje.
Apie kampaniją

Organizuodama paštomatų plėtros kampaniją, „Omniva“ pasitelkė nuomonės formuotojus, kad supažindintų su naujomis paštomatų lokacijomis ir paskatintų vartotojus išbandyti paslaugą, pasinaudojant specialiais nuolaidų kodais.

Produkto įvedimas
Kampanijos tikslas - įvesti naują produktą „Tröösik“ į Lietuvos ir Estijos rinkas.
Apie kampaniją

Trijų drąsių ir ryškių nuomonės formuotojų sukurto turinio dėka guminukai „Tröösik“ tapo karščiausia vasaros naujiena socialiniuose tinkluose ir už jų ribų.

Pardavimų skatinimas
Į pardavimus orientuota knygynų tinklo „VAGA“ Kalėdinių dovanų idėjų kampanija.
Apie kampaniją

Kalėdinė „VAGA“ kampanija kvietė dovanoti prasmingas dovanas – knygas ar kitas mielas smulkmenas savo artimiesiems ir sau. Nuomonės formuotojai dalinosi savo dovanų pasirinkimais, kuriuos skatino įsigyti tiek knygynuose, tiek el. parduotuvėje vaga.lt.

Pozicionavimo stiprinimas
Ruošėmės saldžiam Šv. Velykų stalui gamindami tinginio desertus drauge su Vilniaus Pergalės legendiniais sausainiais „Gaidelis”.
Apie kampaniją

Tinginys – vienas paprasčiausių desertų, kurį namuose gali pasigaminti kiekvienas. Šia kampanija siekėme gilinti pozicionavimą, jog skaniausias tinginys gaminamas būtent su „Gaidelis” sausainiais. O dar didesnį įvairių tinginio receptų pasirinkimą užtikrino trys nauji skoniai: su šokoladu, su spanguolėmis, su fruktoze ir obuolių sultimis.

Dovanos influenceriams
Influenceriams pristatyti Lietuvoje pasirodę populiarieji saldainiai „Maltesers“.
Apie kampaniją

Išskirtinės raudonos dėžės pilnos „Maltesers“ saldainių ir šventinių balionų buvo pristatytos net 50 Lietuvos influencerių ir sugeneravo net 136 neapmokėto turinio vienetus Instagram kanale.

Produkto įvedimas
Miestas yra tavo žaidimų aikštelė! Pristatėme naująją Kilig „Urban“ liniją tikriesiems miesto džiunglių gyventojams.
Apie kampaniją

Kilig „Urban“ odos priežiūros liniją tikriems miesto džiunglių gyventojams žaismingai ir spalvingai pristatė Karolina Meschino – nr. 1 Instagram nuomonės formuotoja Lietuvoje. Įkvėpta Kilig kvietimo gyventi 24/7 miesto gyvenimą, ji pristatė produktus su moksliškai įrodytu kovos su tarša ingredientu URBALYS® ir įrodė, kad miesto iššūkius, tokius kaip oro tarša, su Kilig „Urban“ įveikti lengva.

Pozicionavimo stiprinimas
Visose Baltijos šalyse šventėme pasaulinę sveikinimosi dieną kartu su „Mentos“
Apie kampaniją

Penkių mega ir makro influencerių komanda Baltijos šalyse kvietė savo sekėjus švęsti pasaulinę sveikinimosi dieną kartu su „Mentos“. Influenceriai sukūrė linksmą ir įtraukiantį turinį, kuriame jie įvairiais ir smagiais būdais sveikinosi su savo draugais ir pažįstamais bei atskleidė kaip prie to gali prisidėti Mentos.

Žinomumo didinimas
Kūrėme nuolatinį dialogą su tiksline „Narvesen“ auditorija socialiniuose tinkluose, vykdydami nuoseklią nuomonės formuotojų komunikaciją.
Apie kampaniją

Pasitelkę 4 nuomonės formuotojus, įgyvendinome nuoseklią trijų mėnesių komunikaciją, kuria kvietėme skirtingas tikslines auditorijas – moksleivius bei studentus, aktyvų gyvenimo būdą praktikuojančius tėvus ir miesto ritmu gyvenančius profesionalus – pažinti „Narvesen“ asortimentą, specialius pasiūlymus ir neabejotiną patogumą visada skubančiame mieste.

Pardavimų skatinimas
Įdegusios visus metus su Eco by Sonya iš „Newcrush“!
Apie kampaniją

3 gyvenimo būdo influencerės sukūrė IGTV video, kaip joms pavyksta palaikyti atostogų įdegį su Eco by Sonya savaiminio įdegio priemonėmis iš Newcrush internetinės parduotuvės.

Pozicionavimo stiprinimas
Nuomonės formuotojai demonstravo naujus madingus Jibbitz aksesuarus „Crocs“ avalynei.
Apie kampaniją

Siekiant keisti „Crocs“ prekės ženklo įvaizdį, jog jie būtų matomi kaip madinga avalynė jaunimo tarpe, buvo pasitelkti jauni, drąsūs ir stilingi nuomonės formuotojai, kurie pademonstravo, jog savo batų spintoje turi „Crocs“. Ir ne bet kokius, o papuoštus asmeniškai pasirinktais, stilingais Jibbitz aksesuarais.

Pozicionavimo stiprinimas
Pristatėme laimingų „RIDO“ vištų, užaugintų be antibiotikų, kiaušinius ir sveikus, bet ne mažiau gardžius receptus!
Apie kampaniją

Šia kampanija siekėme ne tik informuoti vartotojus, kad „RIDO“ kiaušinius dedančios vištos yra užaugintos be antibiotikų, bet ir pasidalinti vertinga informacija apie kiaušinių naudą ir skirtingus jų paruošimo būdus. Receptus kūrė ir žinutę perdavė net šešios nuomonės formuotojos trijuose skirtinguose kanaluose – Instagram, Youtube ir tinklaraštyje.

Žinomumo didinimas
Kampanijos tikslas - didinti Nutriless produktų žinomumą.
Apie kampaniją

6 sveikos gyvensenos ir gyvenimo būdo influencerės pristatė „Nutriless“ produktų privalumus ir per dvi savaites sukūrė 32 turinio vienetus 3 socialinės medijos kanaluose. Į jų turinį įsitraukė daugiau nei 10 tūkst. vartotojų.

SRAUTO GENERAVIMAS
Kampanijos tikslas - generuoti srautą į projekto „Labanakt, gražuole” polapį Eurovaistine.lt elektroniniame puslapyje.
Apie kampaniją

7 grožio srities influencerės sukūrė 40 išskirtinių turinio vienetų bei sugeneravo net 793 paspaudimus ant unikalių „Labanakt, gražuole” polapio nuorodų.

 

Pozicionavimo stiprinimas
Kampanijos tikslas - stiprinti maltos L'OR kavos pozicionavimą.
Apie kampaniją

Pasitelkę 21 Baltijos šalių influencerį, mes siekėme stiprinti L’OR maltos kavos žinomumą bei keisti vartotojų sampratą apie minkštą kavos pakuotę.

Konkurso reklama
Kampanijos tikslas - paskatinti vartotojus dalyvauti Pedigree „DentaSTIX“ konkurse Baltijos šalyse.
Apie kampaniją

3 Baltijos šalių influenceriai sukūrė nuotaikingas asmenukes su keturkojais ir paskatino savo sekėjus dalyvauti Pedigree „DentaSTIX“ skanėstų konkurse, naudojant unikalų mobiliojo telefono priedą SelfieSTIX.

Produkto pristatymas
Kampanijos tikslas - naujo „Snickers&Twix Bites“ produkto pristatymas
Apie kampaniją

Kampanijos metu iš 50 dalyvavusių influencerių net 66% pasidalino įspūdžiais savo soc. tinkluose ir bendrai sukurė net 65 vienetus unikalaus turinio su pagrindine komunikacijos žyme #sukurtidalintis. 

Pozicionavimo stiprinimas
Kampanijos tikslas - sustiprinti atsinaujinusio žurnalo „Žmonės“ pozicionavimą bei pristatyti vasarišką metinės prenumeratos pasiūlymą.
Apie kampaniją

12 mikro influencerių sukūrė 58 išskirtinius turinio vienetus apie atsinaujinusį žurnalą „Žmonės“, kurie pasiekė daugiau nei 120 tūkst. Instagram vartotojų.

Produkto įvedimas į rinką
Kampanijos tikslas - įvesti naują produktą „Party Calzone“ į rinką.
Apie kampaniją

Pagrindinis kampanijos tikslas buvo pristatyti naują ir analogų neturintį VIČI produktą “Party Calzone” ir paneigti mitą, jog valgyti pirštais yra nemandagu. Šis picos skonio užkandis, sukurtas puikiam vakarėliui, teigia, kad valgyti pirštais yra mandagu, o pagrindinis kampanijos šūkis skelbia: “Apsilaižyti ir nesivaržyti!”.

Produkto įvedimas į rinką
Kampanijos tikslas - įvesti naują produktą „CHICK FIT“ į rinką.
Apie kampaniją

7 sveikos gyvensenos, kulinarijos ir gyvenimo būdo influenceriai per mėnesį sukūrė 53 turinio vienetus 4 socialinės medijos kanaluose. Į jų turinį įsitraukė daugiau nei 14 tūkst. vartotojų. Produktas tapo madingas socialiniuose tinkluose, vartotojai gamindami „CHICK FIT“ savo įspūdžiais dalinosi Instagram stories.

POZICIONAVIMO STIPRINIMAS
Kampanijos tikslas - paskatinti tikslinę auditoriją rinktis „Mantinga” Itališkas apkepėles.
Apie kampaniją

3 linksmo gyvenimo būdo influenceriai kampanijos metu sukūrė 14 turinio vienetų, pasiekė 294 tūkst. vartotojų ir sulaukė net 8,58% įsitraukimo.

Žinomumo didinimas
Kampanijos tikslas - didinti „Nykštukas“ ledų žinomumą jaunimo tarpe.
Apie kampaniją

5 gyvenimo būdo influenceriai sukūrė 18 turinio vienetų ir pasiekė net 11.5% vartotojų įsitraukimo rodiklį Instagram platformoje. Didinant „Nykštukas“ produkto žinomumą, buvo siekiama kurti emocinį ryšį ir pristatyti naujus šių legendinių ledų skonius.

Žinomumo didinimas
Kampanijos tikslas - didinti KTU magistro studijų žinomumą.
Apie kampaniją

11 KTU bakalauro ir magistro studijas baigusių aktyvių socialinių medijų vartotojų dalinosi savo teigiama studijų patirtimi socialiniuose tinkluose. Jų įrašai pasiekė beveik 50 tūkst. žmonių skirtingose socialinės medijos platformose ir 3.7% vartotojų įsitraukimo rodiklį.