Efektyviausia 2019 metų rinkodaros kampanija – Tröösik

Dabar jau ne tik drąsiausia, bet ir efektyviausia 2019 metų kampanija – Tröösik (Vilniaus Pergalė), gavusi Password 2020 apdovanojimą

Pirmą kartą pamatę produktą neabejojome, kad geriausiai jį pristatys vienas efektyviausių nuomonės formuotojų Lietuvoje – Naglis Bierancas. Toks jausmas (o gal ir faktas), kad produktas buvo kurtas būtent jam. Po pirmojo komunikacijos idėjos pristatymo klientui išgirdome – OK, bet jūs galite geriau ir drąsiau. 

„Per pirmąjį susitikimą su Nagliu Bierancu ir agentūra sulaukėme nuosaikesnio pasiūlymo, tačiau iš karto pasakėme, kad nelaiminsime kampanijos su nušlifuotais kampais, o norime drąsaus komunikacijos žingsnio, kuris, kaip matome šiandien, pasiteisino su kaupu“, – Verslo žinioms komentavo Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ rinkodaros direktorius.

Važiuodami iš susitikimo, su Nagliu supratome, kad visi mes savo stalčiuje turime TUOS apatinius, kuriems eilė ateina tik tada, kai kitų nebelieka, kuriuos nešiojame tik iš bėdos, bet vis tiek neišmetame. Kartais jie būna juokingi, kartais gėdingi, bet tokius turi kiekvienas. 

Tai ir tapo pirmuoju kampanijos etapu – Naglio sekėjai 7 dienas iš eilės dalinosi dešimtimis savo apatinių nuotraukų su grotažyme #troosik ir patys rinko dienos laimėtoją iš dviejų geriausių, norėdami laimėti ne tik dėžę Tröösik guminukų, bet ir išskirtinius brandintus apatinius.

Skirtingų formų, spalvų Tröösik guminukais Naglis „aprengė“ ir savo žinomus socialinių tinklų draugus, kuriuos po kelių dienų pasiekė ir išskirtinės dovanos. Jas gavę jie papildomai sukūrė 44 nemokamus turinio vienetus.

Beje, pirmoji Naglio nuotrauka su Tröösik buvo geriausias jo visų metų Instagram įrašas pagal pasiekiamumą ir įsitraukimą. Tad akivaizdu, kad net ir reklaminis įrašas gali būti mylimiausias, jei įgyvendintas kūrybiškai. Konkursais, vykusiais Naglio profilyje, auginome ir paties produkto Instagram profilį, sulaukusio daugiau nei 5000 naujų sekėjų kampanijos laikotarpiu.

Keturių etapų kampanija, kurios pagrindinis sklaidos kanalas buvo tik Naglio Instagram paskyra, truko nepilną mėnesį. Rezultatas? 7.8 mln. Instagram ir Instagram stories reach, 48 tūkst. įsitraukimų vien iš dviejų postų ir begalė organiško turinio, kurį sukūrė patys vartotojai apie madingiausius 2019 metų vasaros guminukus.

Na, o svarbiausia, kad komunikacijos įtaka dar ilgai buvo juntama ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir pardavimuose.

„Remdamiesi kitų produktų įvedimo į rinką skaičiavimu, manėme, kad naujojo gaminio pirmosios partijos mums užteks bent pusmečiui, tačiau viską pardavėme jau pirmąjį mėnesį, tad kurį laiką, deja, matėme tuščias lentynas“, – Verslo žinioms pasakojo Justas Razmus.

Ačiū klientui Vilniaus Pergalė už pasitikėjimą ir drąsius sprendimus. Ačiū partnerių agentūroms Truth – pagrindinės idėjos autoriams, Choco, Smurfit Kappa už bendrą darbą.

Kampaniją mažesne apimtimi pakartojome ir Estijoje su taip pat drąsiais ir ryškiais turinio kūrėjais – Juhani Sarglep ir Katri Kats. Bendrais abiejų kampanijų rezultatais dalimės čia.